Nr. 5630 - 09.02.2012
 
 
 
Log In
 
 
Contacteaza redactia
 
 
Newsletter
 
Adauga aici adresa ta de email pentru a primi cele mai noi stiri

 
Intrebarea zilei
 
Credeţi că Guvernul Ungureanu va fi mai competent decât cel condus de Emil Boc?

Vezi rezultate

Sanatate

Varianta pentru tiparire

Migdalele îmbunătăţesc digestia

Publicat: Du, 22 Aug 2010, 11:35

Migdalele sunt renumite pentru conţinutul în vitamina E, minerale şi acizi graşi omega 3, care previn bolile cardiovasculare. Un studiu efectuat la Institutul de Cercetări Alimentare din SUA a demonstrat că migdalele au proprietăţi probiotice, care ajută la buna funcţionare a digestiei prin creşterea nivelului bacteriilor "bune" din tubul digestiv. Probioticele sunt compuşi ai alimentelor care ajută la reechilibrarea florei saprofite. Totodată, favorizând înmulţirea bacteriilor bune, probioticele contribuie la dezvoltarea sistemului imunitar.  Acizii omega 3 şi omega 9 din migdale protejează vasele de sânge şi scad nivelul colesterolului. De asemenea, o mână de migdale pe zi scad cu 12,5% şansele de a suferi un infarct. Pentru aceasta este suficient să mâncăm zilnic 40-50 de grame de migdale, însă nu mai mult, deoarece trebuie ţinut seama de cantitatea mare de calorii. Migdalele sunt foarte bogate în calorii, 100 g ajungând la 610 calorii. Medicii recomandă ca acestea să fie consumate crude şi nu prăjite.
 

Alina ANDREI

<< Inapoi
 
Alte stiri
 
Mai mult de un sfert dintre români au probleme cu somnul Un studiu recent arată că aproape jumătate dintre români se trezesc dimineaţa cu dureri de spate, gât sau lombare, iar 35% dintre aceştia nu se... Citeste tot
Ghimbirul alungă letargia şi ajută la eliminarea toxinelor Ceaiul de rădăcină de ghimbir este indicat în această perioadă. Ghimbirul este benefic persoanelor deprimate, letargice, aducând energie şi op... Citeste tot
Leac revoluţionar contra orbirii Primele grefe oculare cu celulă suşă embrionare umane, realizate în SUA, au dat rezultate încurajatoare în cazul a doi pacienţi suferind de gra... Citeste tot
Ceaiuri bune pentru inimă Bolile de inimă reprezintă principala cauză de deces la nivel mondial. Sunt provocate de depuneri de grăsime care îngroaşă şi blochează arter... Citeste tot
Dublu atac de cord. A şocat medicii după ce ambele inimi au încetat să-i mai bată     Un italian, care avea două inimi, a fost readus la viaţă de medici după ce a făcut dublu atac de cord. Bătrânul de 71 de ani a ... Citeste tot
Oameni plătiţi ca să slăbească Kaiser Permanente Colorado, o companie de asigurări din SUA, a anunţat că va oferi o sumă de bani persoanelor care vor reuşi să slăbească, inf... Citeste tot
Ţigaretele electronice sunt interzise în multe ţări Ţigaretele electronice sunt interzise în Norvegia, Turcia, Elveţia, Brazilia, Thailanda, Hong Kong, Arabia Saudită  şi în China, conform Ro... Citeste tot
Magneziul protejează împotriva accidentelor vasculare Magneziul din dieta zilnică poate reduce riscul de accidente vasculare cerebrale ischemice, arată un nou studiu realizat de un grup de experţi de l... Citeste tot
Se retrage tot lotul de vaccin antigripal Ministrul Sănătăţii, Ritli Ladislau, a declarat azi că va retrage toată cantitatea de vaccin care este distribuită în sistem. Acesta a mai pre... Citeste tot
Fructele de mango înfrumuseţează pielea Nutriţioniştii americani spun că fructul mango încetineşte procesul de îmbătrânire datorită conţinutului de fitoelemente. Aceste fructe con... Citeste tot
Ceaiul alb este bun pentru inimă Cercetătorii de la Kingston University au făcut un studiu care arată că ceaiul alb este de cinci ori mai eficient decât ceaiul verde în lupta cu... Citeste tot
Jumătate de milion de doze de vaccin antigripal, retrase de pe piaţă   Ministerul Sănătăţii a decis retragerea de pe piaţă a peste jumătate de milion de doze de vaccin antigripal. În plus, campania de imun... Citeste tot
Cătina – mai bună decât citricele, pentru prevenirea răcelii Adeptii medicinii naturiste spun ca unul dintre cei mai puternici antioxidanţi naturali este catina. Aceste fructe conţin o cantitate mare de vitami... Citeste tot
Depresia afectează 122 de milioane de oameni Organizatia Mondiala a Sanatatii apreciază că, la nivel mondial, depresia afectează 122 de milioane de oameni. Specialistii estimează că, în 202... Citeste tot
Moartea unei rude duce la creşterea riscului cardiovascular Riscul de a suferi o criză cardiacă sau un accident vascular cerebral creşte considerabil odată cu moartea unei persoane dragi, potrivit unui stud... Citeste tot
Visele neplăcute sunt alungate cu ceai de valeriană Cercetătorii europeni recomandă ceaiul de valeriană ca armă împotriva coşmarurilor. Acesta are proprietăţi calmante, alungând coşmarurile da... Citeste tot
Hreanul - poate înlocui tratamentul mendicamentos în cazul răcelii Banalul hrean poate înlocui tratamentul mendicamentos în cazul răcelii şi a bronşitei, spun adepţii medicinii naturiste. Specialiştii arată c... Citeste tot
Campania de vaccinare împotriva gripei, întreruptă     Ladislau Ritli, ministrul Sănătăţii, a cerut întreruperea de urgenţă a campaniei de vaccinare împotriva gripei. Această cerer... Citeste tot
Cafeaua -un puternic antidepresiv natural Un studiu intocmit de oamenii de ştiinţă ai Universităţii din Harvard arata ca femeile care beau multă cafea suferă mai rar de depresie, inform... Citeste tot
Braşov. Lăuza din Bran, operată la Judeţean, nu s-a infectat în Maternitate Starea de sănătate a lăuzei din Bran, internate cu septicemie la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă, la doar câteva zile de la naştere, s-a ... Citeste tot