Nr. 5628 - 07.02.2012
Mica publicitate
Log In
Contacteaza redactia
Newsletter
Adauga aici adresa ta de email pentru a primi cele mai noi stiri
Intrebarea zilei
Credeţi că Guvernul Mihai Răzvan Ungureanu va trece de Parlament?
Sanatate
Untul de arahide, benefic pentru inima
Publicat: Jo, 04 Mar 2010, 7:03
Untul de arahide poate fi benefic în lupta împotriva maladiilor cardiace, deoarece este bogat în grăsimi polinesaturate, care reduc semnificativ concentraţia de "colesterol rău" din sânge, potrivit unui studiu publicat în Journal of Nutrition. Cercetătorilor americani spun ca untul de arahide, consumat de cel puţin cinci ori pe săptămână, reduce cu aproape 50% riscul de producere a infarctului. Arahidele contribuie la reducerea inflamaţiilor din organism şi la însănătoşirea reţelei de vase de sânge din jurul inimii.
Alina ANDREI
Alte stiri
Leac revoluţionar contra orbirii
Primele grefe oculare cu celulă suşă embrionare umane, realizate în SUA, au dat rezultate încurajatoare în cazul a doi pacienţi suferind de gra... Citeste tot
Ceaiuri bune pentru inimă
Bolile de inimă reprezintă principala cauză de deces la nivel mondial. Sunt provocate de depuneri de grăsime care îngroaşă şi blochează arter... Citeste tot
Dublu atac de cord. A şocat medicii după ce ambele inimi au încetat să-i mai bată
Un italian, care avea două inimi, a fost readus la viaţă de medici după ce a făcut dublu atac de cord. Bătrânul de 71 de ani a ... Citeste tot
Oameni plătiţi ca să slăbească
Kaiser Permanente Colorado, o companie de asigurări din SUA, a anunţat că va oferi o sumă de bani persoanelor care vor reuşi să slăbească, inf... Citeste tot
Ţigaretele electronice sunt interzise în multe ţări
Ţigaretele electronice sunt interzise în Norvegia, Turcia, Elveţia, Brazilia, Thailanda, Hong Kong, Arabia Saudită şi în China, conform Ro... Citeste tot
Magneziul protejează împotriva accidentelor vasculare
Magneziul din dieta zilnică poate reduce riscul de accidente vasculare cerebrale ischemice, arată un nou studiu realizat de un grup de experţi de l... Citeste tot
Se retrage tot lotul de vaccin antigripal
Ministrul Sănătăţii, Ritli Ladislau, a declarat azi că va retrage toată cantitatea de vaccin care este distribuită în sistem. Acesta a mai pre... Citeste tot
Fructele de mango înfrumuseţează pielea
Nutriţioniştii americani spun că fructul mango încetineşte procesul de îmbătrânire datorită conţinutului de fitoelemente. Aceste fructe con... Citeste tot
Ceaiul alb este bun pentru inimă
Cercetătorii de la Kingston University au făcut un studiu care arată că ceaiul alb este de cinci ori mai eficient decât ceaiul verde în lupta cu... Citeste tot
Jumătate de milion de doze de vaccin antigripal, retrase de pe piaţă
Ministerul Sănătăţii a decis retragerea de pe piaţă a peste jumătate de milion de doze de vaccin antigripal. În plus, campania de imun... Citeste tot
Cătina – mai bună decât citricele, pentru prevenirea răcelii
Adeptii medicinii naturiste spun ca unul dintre cei mai puternici antioxidanţi naturali este catina. Aceste fructe conţin o cantitate mare de vitami... Citeste tot
Depresia afectează 122 de milioane de oameni
Organizatia Mondiala a Sanatatii apreciază că, la nivel mondial, depresia afectează 122 de milioane de oameni. Specialistii estimează că, în 202... Citeste tot
Moartea unei rude duce la creşterea riscului cardiovascular
Riscul de a suferi o criză cardiacă sau un accident vascular cerebral creşte considerabil odată cu moartea unei persoane dragi, potrivit unui stud... Citeste tot
Visele neplăcute sunt alungate cu ceai de valeriană
Cercetătorii europeni recomandă ceaiul de valeriană ca armă împotriva coşmarurilor. Acesta are proprietăţi calmante, alungând coşmarurile da... Citeste tot
Hreanul - poate înlocui tratamentul mendicamentos în cazul răcelii
Banalul hrean poate înlocui tratamentul mendicamentos în cazul răcelii şi a bronşitei, spun adepţii medicinii naturiste. Specialiştii arată c... Citeste tot
Campania de vaccinare împotriva gripei, întreruptă
Ladislau Ritli, ministrul Sănătăţii, a cerut întreruperea de urgenţă a campaniei de vaccinare împotriva gripei. Această cerer... Citeste tot
Cafeaua -un puternic antidepresiv natural
Un studiu intocmit de oamenii de ştiinţă ai Universităţii din Harvard arata ca femeile care beau multă cafea suferă mai rar de depresie, inform... Citeste tot
Braşov. Lăuza din Bran, operată la Judeţean, nu s-a infectat în Maternitate
Starea de sănătate a lăuzei din Bran, internate cu septicemie la Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă, la doar câteva zile de la naştere, s-a ... Citeste tot
Creierul începe să se deterioreze la 45 de ani!
Creierele noastre încep să se deterioreze în jurul vârstei de 45 de ani, adică cu 15 ani mai devreme decât se credea iniţial. Studiul, ... Citeste tot
Ficat virtual obţinut de cercetătorii europeni
Un „ficat virtual“ a fost inventat de cercetătorii europeni cu scopul de a-i ajuta pe chirurgici, a anunţat, azi, Comisia Europeană. Es... Citeste tot
Pe aceeasi tema
Stiri din Sanatate
Ceaiul sud-americanilor ajută la slăbitSeminţele care protejează stomacul şi intestineleOtrava pe care o bagi zilnic în gură!62.000 de viroze respiratorii într-o singură săptămânăExperiment revoluţionar: Celule ale pielii transformate în neuroniCNA a interzis publicitatea la ţigareta electronicăCafeaua alungă durerile de capScorţişoara ajută la vindecarea tusei
Stiri de ultima ora
Ma, 6:54 36 de persoane au murit până în prezent din cauza hipotermieiMa, 6:23 Raportul pe tema justiţiei va fi adoptat mâineMa, 6:09 Accidente...
Ma, 0:00 BĂSESCU A MUTAT: Emil Boc a demisionat. Premier desemnat este Mihai Răzvan UngureanuMa, 0:00 Directivă europeană!?Ma, 0:00 Primăria avertizează braşovenii asupra lucrărilor de reabilitare termică făcute „la negru”Ma, 0:00 Pleacă cu baniiMa, 0:00 Avertisment
Cele mai citite stiri
Locuri de munca vacante (78966)Actorii de filme porno care nu folosesc prezervativul, reclamaţi la autorităţi (51113)SCANDALOS: Peste 30.000 de braşoveni au fost scoşi datori la Sănătate! (22177)MISS TEX (20533)OFERTA ABONAMENTE TRANSILVANIA EXPRES (18765)LOCURI DE MUNCĂ VACANTE LA 26.01.2010 (16998)Ierarhia pe Judeţul Braşov a absolvenţilor claselor a VIII-a (12877)Braşov. Rezultatele la Evaluarea Naţională 201, ierarhia şi repartizarea absolvenţilor de clasa a VIII-a în liceele braşovene sunt disponibile pe www.myTex.ro (11153)
Cele mai comentate
TUPEU. Un nou episod din serialul „Republica autonomă Bod”, Primarul Claudiu Liliac a angajat lucrări de investiţii fără acordul CL şi fără nici un contract (89)Un student susţine că a fost „picat”, pentru că a refuzat un rol (44)INTERSECŢIILE „VERZI” - Deşi braşovenii le consideră inutile, sensurile giratorii sunt mai ecologice (31)CONCURS - MyTex şi Transilvania Expres te premiază! (18)SCANDALOS: Peste 30.000 de braşoveni au fost scoşi datori la Sănătate! (16)Detaşamentul Poliţiei pentru Intervenţie Rapidă Braşov a pus în practică „Let's Do It, Romania!”
(15)„Zebră” pictată peste gropi (15)MISS TEX (12)

















