myTex folosește cookie-uri proprii şi ale terţilor. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Află mai multe.

X
 
 

Update. BRAȘOV. Replica firmei de catering la acuzațiile conducerii Spitalului de Neurologie și Psihiatrie

  • Apreciez !Nu-mi place !-1
Poze
Video
  • Poze
  • Video
 
 
 
Lucrez...
 

Lucrez...

 
 
 
 
 

Ca urmare a articolului apărut azi în cotidianul Transilvania Expres, pe prima pagină, cu titlul „Managerul spitalului de neurologie și psihiatrie reclamă calitatea mâncării furnizate de firma de catering”, reprezentanții SC Amrita Com SRL, care furnizează mâncarea pentru mai multe spitale din județ, au solicitat un drept la replică, chiar dacă în materialul menționat au fost prezentate, punctual, și răspunsurile la acuzațiile aduse de conducerea spitalului. Revenim, totuși, cu detaliile din partea firmei, pentru o completă informare a opiniei publice.

Imobiliare.ro

Astfel, suntem sesizați că „informațiile furnizate de managerul spitalului dr. Bîgiu Nicușor Florin sunt cel puțin tendențioase, produsele noastre fiind conforme, SC Amrita Com SRL îndeplinind toate standardele prevăzute de legislația în vigoare din domeniile tehnico-economic și administrative, fapt dovedit de poziționarea societății noastre în calitate de prestator de servicii, timp de 10 ani, în topul societăților comerciale la nivel național, deținând în același timp și certificatul 'firmă de încredere' mai mulți ani consecutiv, inclusiv pentru anul 2018, deservind: școli, companii multinaționale, societăți comerciale diverse, persoane private și în special - numeroase spitale importante din Brașov, fapt ce ne clasează ca fiind lideri pe piața locală în prepararea hranei pentru bolnavii internați în spitale”.

Cu referire la relația cu Spitalul de Neurologie și Psihiatrie Brașov, în adresa către redacția noastră de către reprezentanții firmei se menționează: „SC Amrita Com SRL prestează servicii catering pentru pacienții spitalului din anul 2011, colaborarea între instituțiile noaste desfășurându-se în condiții optime, serviciile noastre fiind apreciate atât de beneficiar, cât și de destinatarul final – pacienții spitalului. Drept dovadă a profesionalismului de care am dat dovadă în realizarea obligațiilor contractuale de-a lungul timpului, am primit din partea Spitalului Clinic de Psihiatrie și Neurologie Brașov mai multe recomandări pentru a fi transmise către terții interesați de serviciile noastre”.

Sura citată precizează că, între părți, colaborarea a devenit tensionată de când la conducerea unității spitalicești se află actualul manager, dr. Florin Bâgiu.

Încă de la preluarea funcției (martie 2019 - n.r.), a ales să adopte un mod diferit de colaborare cu obiectiv final - schimbarea prestatorului, pe care noi îl apreciem ca fiind făcut cu rea credință, constituind în aprecierea noastră ca fiind o formă de hărțuire adresată personalului și activității prestate de subscrisa, având impact atât economic, cât și de imagine asupra activității noastre în ansamblul ei, societatea noastră înregistrând o producție zilnică de 8.000-10.000 meniuri și niciun alt beneficiar nu a sesizat în această perioadă vreo neconformitate privind calitatea produselor noastre. Totodată, am sesizat conducerea spitalulului cu privire la faptul că există un grad mare de probabilitate ca la nivelul secțiilor instituției spitalicești să existe anumite deficiențe în ceea ce privește organizarea și administrarea procesului de servire a hranei după preluarea acesteia de către reprezentanții spitalului de la societatea prestatoare (având în vedere că orice privitor/ aparținător neavizat poate observa multe neajunsuri privind curățenia și igiena din secții), recomandând să analizeze și să monitorizeze cu atenție modul în care se respectă normele de igienă alimentară și personală a angajaților spitalului, care manipulează hrana dupa preluare, modul de efectuare a operațiunilor de depozitare, porționare, servire și depozitare a hranei de către pacienți în frigiderele saloanelor sau hrănirea acestora cu produse achiziționate de la terți/ aparținători, cât și igiena personală a acestora. De asemenea, am solicitat să se evalueze în egal și corect mod și riscurile de contaminare a alimentului, în cadrul unității spitalicești, după predarea porțiilor de către lucrătorii noștri, riscuri la manipulare, administrare hrană, de către personalul spitalului, în condiții de igienă mai puțin conforme, așa cum apreciem noi, observând oficiile și sălile de mese din cadrul acestei unități. Mai mult decât atât, de la schimbarea conducerii spitalului, sesizările făcute de această instituție nu au fost fundamentate, fiind făcute cu rea credință, dovada stând în procesele verbale de predare-primire a hranei, care au fost semnate de beneficiar fără niciun fel de obiecțiuni. Prin urmare, de la momentul semnării proceselor verbale, întreaga responsabilitate a fost transferată în sarcina beneficiarului, acesta fiind pe deplin responsabil pentru depozitarea și distribuirea hranei către pacienți”, precizează reprezentanții SC Amrita Com SRL.

Răspunsurile la fiecare sesizare din partea spitalului sunt date prin serviciul juridic din cadrul societății și semnate de persoanele responsabile de executarea contractului și anume, realizarea producției, transportului și livrării hranei, potrivit adresei către Transilvania Expres.

Tot neadevarată este informația că în recipientul de hrană a fost găsită o mănușă întreagă (...) cât și aceea că s-a găsit un pliculeț de ceai. De asemenea, dorim să precizăm că ori de câte ori, ca beneficiar al serviciilor noastre, Spitalul Clinic de Psihiatrie și Neurologie Brașov ne-a solicitat, în mod pertinent și fundamentat, să efectuăm demersuri sau să luăm măsuri care să ridice și mai  mult standardul de calitate existent al serviciilor noastre, am depus toate diligențele de a răspunde prompt acestor solicitări, obiectivul nostru major fiind  satisfacția beneficiarului nostru, preocuparea noastră continuă și permanentă fiind aceea de a oferi servicii de cea mai înaltă calitate, în conformitate cu prevederile contractuale, ale caietului de sarcini și cu respectarea tuturor prevederilor legale în vigoare”, a adăugat sursa citată.

Cât privește termenii contractuali cu Spitalul „Neuro” în speță, SC Amrita Com SRL arată că: „Livrarea hranei către toate sectiile spitalului (3 mese/zi) se efectuează respectând timpii de livrare, în conformitate cu cerințele caietului de sarcini, predarea făcându-se pe bază de proces-verbal de predare primire, avându-se în vedere: aspectul cantitativ, aspectul calitativ (aspect, gust, miros), respectarea condițiilor igienico-sanitare de ambalare, transport și distribuire la beneficiar, cât și predarea zilnică a unei porții de hrană preparată reprezentantului desemnat de către autoritatea contractanta, pentru a fi verificată obligatoriu de către medicul de gardă. O dată semnat procesul verbal de predare -primire, întreaga responsabilitate privind depozitarea și distribuirea hranei către pacienți se transferă asupra beneficiarului. In ceea ce privește aspectul privind fragmentul de mănuță găsită în hrană, respectiv un vârf de deget de mănuță, rezultată ca urmare a operațiunilor de tăiere din procesul de producție, vă informăm că acesta este un caz izolat, care face parte din categoria 'riscurilor fizice de contaminare', riscuri posibile a se produce în activități de producție de asemenea anvergură, care ar fi trebuit să fie evaluat corect de către conducerea spitalului și care se remediază prin luare de măsuri imediate, fără ca prestatorul să fie incriminat în presă. De asemenea, dorim să precizăm că în niciun proces-verbal, până la acest incident, nu s-a consemnat vreo neconformitate privind calitatea hranei și că sesizările întocmite de beneficiar au fost trimise la 3-4 zile după așa-zisa constatare a neconformității, pentru a nu mai putea fi verificate probele de hrană păstrate conform normativelor în vigoare, 48 de ore. Acest incident este unul nedorit, îl regretăm și vă informăm că personalul nostru angrenat în procesul de producție la departamentul catering a fost reinstruit și atenționat, pentru a manifesta o mai mare atenție în procesul de producție, astfel încât asemenea situații să nu se mai repete. Apreciem totodată că această situație neplăcută a fost în mod tendențios utilizată de către managerul spitalului, dr. Bîgiu Nicusor Florin, pentru discreditarea societății noastre în fața opiniei publice”.

Citiți aici articolul la care face referire Amrita Com SRL:

BRAȘOV. Managerul Spitalului de Psihiatrie și Neurologie reclamă calitatea hranei distribuită pacienților de firma de catering.

 


Loading...

loading...

Comentarii  

Raoke Kaka
0 #1 Raoke Kaka 05-08-2019 18:58
Nu știu de ce dar eu înclin să-i cred pe medici nu pe cei de la Amrita.
Chiar, madam Vlad, acum cum de-ați dat denumirea firmei acuzate. Ar fi fost de noaptea minții să fie un drept de replică dar ... nu se știe de la cine, că reporterul l-a „acoperit”.
Citat | Raportează către un administrator
Camelia Vlad
+1 #2 Camelia Vlad 05-08-2019 20:14
Sunt câteva reguli în presă pe care, oricât m-aș strădui să vi le explic, nu le-ați înțelege, deși, după cum văd, sunteți un cititor fidel al articolelor noastre, de asemenea postac de comentarii, cele mai multe jignitoare, inclusiv la adresa autorilor de știri... Dovada este și această întrebare. Dacă aș vrut să acopăr pe cineva nu aș fi scris deloc articolul. E simplu!

Citez pe Raoke Kaka:
Nu știu de ce dar eu înclin să-i cred pe medici nu pe cei de la Amrita.
Chiar, madam Vlad, acum cum de-ați dat denumirea firmei acuzate. Ar fi fost de noaptea minții să fie un drept de replică dar ... nu se știe de la cine, că reporterul l-a „acoperit”.
Citat | Raportează către un administrator
Raoke Kaka
0 #3 Raoke Kaka 05-08-2019 21:54
@Vlad,
Atunci de ce nu ați pomenit, de la bun început, despre cine-i vorba. Că nu ar fi prima oară când se publică fapte reprobabile sau ilegale dar nu sunt pomeniți autorii. Regulile din presă le-am buchisit de pe vremea ziarului „Drum nou”. Doar că pe atunci ele se și respectau.
P.S. Adevărul doar supără, nu jignește.
Citat | Raportează către un administrator
Marian A
+4 #4 Marian A 06-08-2019 00:51
Amrita sau mai bine zis City Food, firma de catering a lui Liviu Lupu, unu dintre fostii proxeneti ai Brasovului.

Da putea sa fie abonat la contracte cu statul vreun antreprenor real, nu un escroc mafiot ca asta? Acum serios, numa lichele din astea care au facut mizerii imediat dupa anii 90 sunt agatati in contracte de genul acesta.

De unde mai pui ca e si o c*rva politica , PSD-ist la origine bineinteles.Pai se putea altfel?
Citat | Raportează către un administrator
Manea Bogdan
0 #5 Manea Bogdan 09-08-2019 00:41
Buna seara,
Am avut tatăl internat timp de o luna si jumatate la spitalul de Neuro-Psihiatri e,initial pe secția neuro mancarea a fost relativ decenta.La prânz spre exemplu : La pranz ciorba de legume, iar felul doi pilaf si pulpe de pui .Transferat ulterior la secția de psihiatrie, am avut neplăcerea de a trăi un coșmar ce nimenii nu si l-ar putea închipui. Pe langa faptul ca tot ceea ce înseamnă personalul medical a fost de ultima speța însemnând 4 medici . . . 4 diagnosticuri diferite(nici unul adevărat) ,pampers peste pampers pus, mancarea execrabila insemnand un cub de pranza, o urma de pateu si doua felii de paine . De ce ? Pentru ca oamenii de la psihiatrie nu conteaza . . . Sau pentru faptul ca nu pot sa reclame calitatea serviciilor !O bataie de joc din toate punctele de vedere !
Citat | Raportează către un administrator

Adaugă comentariu


ATENŢIE
Dacă te înregistrezi pe mytex.ro, comentariile tale vor fi publicate automat și chiar poți scrie propriile articole!
Sau folosește o adresă de mail validă pentru publicare automată după 3 comentarii aprobate.



 

Meteo

 
Imobiliare.ro

Poza zilei

 

Video-ul zilei

 

Citește ziarul

Radio TexFm


Anunturi MyTEX
Vrei sa-ti dezvolti afacerea?

Curs BNR

Joi, 17 Oct 2019
Euro   Euro   EUR   4.7550   Creștere
Dolarul american   Dolarul american   USD   4.2719   Scădere
Lira sterlină   Lira sterlină   GBP   5.5278   Creștere
Francul elveţian   Francul elveţian   CHF   4.3002   Scădere
Leul moldovenesc   Leul moldovenesc   MDL   0.2469   Creștere
Dolarul canadian   Dolarul canadian   CAD   3.2461   Scădere
Leva bulgărească   Leva bulgărească   BGN   2.4312   Creștere
Forinţi maghiari   Forinţi maghiari   HUF   143.2700   Creștere
Anunturi MyTEX

Se va califica Naţionala de fotbal a României la Euro 2020?

Cele mai comentate

                       
Noutăți
 


Abonează-te la newsletter