myTex folosește cookie-uri proprii şi ale terţilor. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Află mai multe.

X
 
 

Editorial sport:

Câteva întrebări

  • Apreciez !Nu-mi place !0
Poze
Video
  • Poze
  • Video
 
 
 
Lucrez...
 

Lucrez...

 
 
 
 
 

Când fotbalul la poalele Tâmpei e la pământ, autoritățile locale, apăsate de importanța subiectului în plină campanie electorală pentru prezidențiale, mai fac o conferință de presă, săgetându-i pe microbiști cu noi promisiuni „de bine”, de genul Stadionul „Tineretului” va fi modernizat (de văzut când și cum) ori s-a obținut brandul „stegar”, acum va fi creat „new FC Brașov” (metamorfozat din Corona sau, pentru a nu-și pune și mai mult suporterii pe cap,...).

Alături de Municipalitate, în ideea asta înălțătoare de sprijinire a fotbalului în Brașov a venit, din nou, Consiliul Județean. De când ACS SR Municipal a promovat în Liga 3 s-a vorbit de această fructuoasă colaborare, dar atunci totul a rămas în aer, în afara unui mic sprijin financiar, întrucât CJ-ul condiționa participarea doar de implicarea consistentă a Primăriei la gruparea „galben-neagră”.

Și acum vin câteva întrebări, ale căror răspunsuri ar putea creiona ceea ce s-a întâmplat, de fapt, prin subteranele proiectului ACS SR Municipal Brașov, care - spre bucuria unora și enervarea altora - se încăpățânează să reziste: de ce s-a retras, subit, Simon Maurer când totul părea că merge ca pe roate?; de ce a cedat Vasile Dochița, îmbolnăvindu-se în urma stresului care l-a sufocat realmente, iar apoi a preferat să stea departe de fenomen?; de ce a renunțat și Paul Enache, făcând un pas elegant în lateral?

CITEȘTE ȘI: Se reface echipa FC BRAȘOV? Stadionul Tineretului a fost deja preluat de Primărie în contul datoriilor clubului

BRAȘOV. Clarificări necesare

 


Loading...

loading...

Comentarii  

Sergiu Adrian
-10 #1 Sergiu Adrian 29-10-2019 09:44
Simplu,fanii de la liga suporterilor au ascuns date,nu au explicat cum au fost cheltuiti banii nostri,au sarit la bataie ca niste drogati.maurer a vrut sa spele bani si a reusit,dochita s-a saturat cat a fost injurat,paul enache a incercat dar nu a avut cu cine.eu sunt din galben si negru,chia am fost scuipat si s-a aruncat cu o piatra in mine.raspunsu este aici.lss nu vrea sa dea jucaria din mana,inafara de razvan d,restul traiesc din sr.
Citat | Raportează către un administrator
Stefan P.
+12 #2 Stefan P. 29-10-2019 09:51
De ce nu s-a implicat primaria acum 2 ani in crearea unei noi echipe si a creat-o abia acum pe Corona, dupa ce suporterii s-au implicat si au format SR Brasov?
Scripcarule, da-te jos de pe acoperis si vezi realitatea, nu doar panselutele din intersectii, pe Tineretului sunt doar balarii...
Sau pleaca inapoi de unde ai venit, poate "plange" cineva dupa tine acolo...
Citat | Raportează către un administrator
Brasov
+6 #3 Brasov 29-10-2019 09:51
Simplu; pentru ca municipalitatea nu s-a aratat interesata sa tragem cu totii la acelasi proiect. Ea ar fi trebuit sa aiba rolul de "closca", sa adune pe toti cei care ar putea ajuta. Pentru ca suna mai bine "EU sunt puternic" decat "NOI suntem puternici".
Citat | Raportează către un administrator
Sergiu Adrian
-10 #4 Sergiu Adrian 29-10-2019 10:00
NU stiu daca stii,sr a refuzat ajutorul ca pierdeau jumatate de lot sezonul trecut.plus primaria nu poate prelua sau ajuta o societate cu datorii.

Citez pe Stefan P.:
De ce nu s-a implicat primaria acum 2 ani in crearea unei noi echipe si a creat-o abia acum pe Corona, dupa ce suporterii s-au implicat si au format SR Brasov?
Scripcarule, da-te jos de pe acoperis si vezi realitatea, nu doar panselutele din intersectii, pe Tineretului sunt doar balarii...
Sau pleaca inapoi de unde ai venit, poate "plange" cineva dupa tine acolo...
Citat | Raportează către un administrator
Raul
+8 #5 Raul 29-10-2019 10:26
Citez pe Sergiu Adrian:
Simplu,fanii de la liga suporterilor au ascuns date,nu au explicat cum au fost cheltuiti banii nostri,au sarit la bataie ca niste drogati.maurer a vrut sa spele bani si a reusit,dochita s-a saturat cat a fost injurat,paul enache a incercat dar nu a avut cu cine.eu sunt din galben si negru,chia am fost scuipat si s-a aruncat cu o piatra in mine.raspunsu este aici.lss nu vrea sa dea jucaria din mana,inafara de razvan d,restul traiesc din sr.

Gherasimescule, marș la corona, fvng de slugoi!
Citat | Raportează către un administrator
Sergiu Adrian
-9 #6 Sergiu Adrian 29-10-2019 10:56
drogat comunist ce are fluturasul de salariu la sr.

va mai sustine psd-ul?

Citez pe Raul:
Citez pe Sergiu Adrian:
Simplu,fanii de la liga suporterilor au ascuns date,nu au explicat cum au fost cheltuiti banii nostri,au sarit la bataie ca niste drogati.maurer a vrut sa spele bani si a reusit,dochita s-a saturat cat a fost injurat,paul enache a incercat dar nu a avut cu cine.eu sunt din galben si negru,chia am fost scuipat si s-a aruncat cu o piatra in mine.raspunsu este aici.lss nu vrea sa dea jucaria din mana,inafara de razvan d,restul traiesc din sr.

Gherasimescule, marș la corona, fvng de slugoi!
Citat | Raportează către un administrator
Brasov
+6 #7 Brasov 29-10-2019 11:29
Din pacate s-a pierdut timp. Anul acesta trebuia sa fim in liga a 2-a, sa ne luptam pentru promovare. Dar noi ce facem? Ne certam pe banderole, putinii jucatori importanti ai locului sunt imprastiati in tot judetul sau aiurea. Timpul nu asteapta! Dzeu sa-i odihneasca, in perioada asta multi stegari s-au dus cu oful ca nu mai avem fotbal in Brasov... Eu inteleg ca nu trebuie sa ne grabim si sa facem lucrurile cum trebuie, dar daca lucrurile astea se fac doar in campaniile electorale, atunci pot sa sper ca doar fiul meu va mai vedea fotbal de calitate in Brasov.
Citat | Raportează către un administrator
Dinu
+11 #8 Dinu 29-10-2019 12:21
Domnule Pistea, raspunsul e simplu.
La noi nu se doreste performanta, ci sa se poata fura din banul public fara riscuri prea mari. De asta nu doresc Scripcaru, Oprica & friends sa colaboreze cu SR Brasov.
Negocierile s-au incheiat brusc cand suporterii au spsu raspicat ca doresc transparenta si un club asezat pe baze moderne.
Cum intelege primaria transparenta se vede din faptul ca nici la finalul lui 2019 nu se aude un cuvant din auditul promis la vechea Corona. In loc sa faca un audit au facut un club nou, a fel de netransparent, unde se spala bani publici la greu.

Si sa intelegeti ca indiferent cum se va numi Corona, chiar daca cumparati brandul FC Brasov, suporterii nu se mai lasa prostiti de catre Scripcaru & co.
Corona trebuie sa dispara si voi da votul meu candidatului la primarie care promite asta
Citat | Raportează către un administrator
Razvan Ionut Dobrica
+7 #9 Razvan Ionut Dobrica 29-10-2019 12:42
pt Sergiu Adrian,

dacă prin restul vă referiți la jucători și antrenori, atunci aveți dreptate, chiar dacă și pt ei sunt câțiva care fac ce fac cu gândul mai mult la ideea de Steagu', decât pt bani.

În rest, toţi ceilalţi care contribuie la organizarea meciurilor, deplasărilor, promovării echipei, fac lucururile astea benevol.

Ştiu că din exterior unele lucruri par cât se poate clar şi tranşante, dar nu este aşa. Toată discuţia privind colaborarea cu Primăria/şefii de la Corona a capotat nu din cauza oficialilor SR şi LSS. Clubul şi suporterii nu au refuzat nici un ajutor, şi nici nu au pretins vreodată ca Primăria să se implic fraudulos într-un proiect care, din păcate, suferă din cauza unor datorii. Datorii care se reduc sistematic prin munca voluntarilor din cadrul clubului.
Citat | Raportează către un administrator
Stegarul din Brasov
+6 #10 Stegarul din Brasov 29-10-2019 13:25
Sergiu Adrian zis si cont fals si propaganda mincinoasa.

Puteti sa va faceti cate conturi false doriti si sa scrieti minciuni despre suporteri, SR Brasov, dar tot o sa va roada ca nu va reuseste minciuna in spatiul public. Tot orasul stie ca fanii stegari muncesc voluntar, zi de zi, pentru a tine Steagul Sus, pentru a creste un club de fotbal sanatos si care sa respecte istoria tricoului galben-negru. Pana una alta, suporterii au fost primii si singurii care au lansat un proiect care sa duca la renastere, imediat dupa falimentul lui FC Brasov. In rest au fost si sunt doar profitori, oameni de fotbal combinatori si debusolati care doar trec prin viata fara sa faca nimic benevol.

Latrati in continuare la Liga Suporterilor Stegari, la fanii care vin meci de meci pe stadion, cei sub aripa carora echipa nu a avut datorii, iar de cand a preluat-o inapoi, in iarna a platit redus peste 60.000 euro din cei 120.000 facuti de specialistii in fotbal.

Toti comentati aiurea, dar sa va vedem si noi un proiect inceput de la zero, prin munca voluntara timp de 2-3 ani. Stim, va e greu sa va imaginati asa ceva. Sunteti obisnuiti cu "furatul banilor". Nu degeaba asta e singura idee de dezinformare despre fani care va iese pe gura aia spurcata. Altceva nu ati invatat in viata...
Citat | Raportează către un administrator
Sergiu Adrian
-6 #11 Sergiu Adrian 29-10-2019 13:42
Razvan asta spuneam si eu.declaratia ta de dupa negocieri a spus tot.in acest moment clubul sr nu indeplineste partea legala de asociere.

imi poti explica cum s-a ajuns ca primaria nu vrea implicare,daca sr municipal nu indeplineste conditia de asociere?

in momentul asta,sr, indeplineste conditia?

esti unul care a demnostrat ca a venit cu sufletul,pacat de aia care sunt langa tine si trag foloase.

Citez pe Razvan Ionut Dobrica:
pt Sergiu Adrian,

dacă prin restul vă referiți la jucători și antrenori, atunci aveți dreptate, chiar dacă și pt ei sunt câțiva care fac ce fac cu gândul mai mult la ideea de Steagu', decât pt bani.

În rest, toţi ceilalţi care contribuie la organizarea meciurilor, deplasărilor, promovării echipei, fac lucururile astea benevol.

Ştiu că din exterior unele lucruri par cât se poate clar şi tranşante, dar nu este aşa. Toată discuţia privind colaborarea cu Primăria/şefii de la Corona a capotat nu din cauza oficialilor SR şi LSS. Clubul şi suporterii nu au refuzat nici un ajutor, şi nici nu au pretins vreodată ca Primăria să se implic fraudulos într-un proiect care, din păcate, suferă din cauza unor datorii. Datorii care se reduc sistematic prin munca voluntarilor din cadrul clubului.
Citat | Raportează către un administrator
Sergiu Adrian
-6 #12 Sergiu Adrian 29-10-2019 13:46
crezi ca mint?aveti sange in instalatie sa puneti raportul financiar public.toate cheltuielile si venituri?

daca ati ajuns sa-l injuratie pe paul enache si dochita,cyrve scrie pe voi!


Citez pe Stegarul din Brasov:
Sergiu Adrian zis si cont fals si propaganda mincinoasa.

Puteti sa va faceti cate conturi false doriti si sa scrieti minciuni despre suporteri, SR Brasov, dar tot o sa va roada ca nu va reuseste minciuna in spatiul public. Tot orasul stie ca fanii stegari muncesc voluntar, zi de zi, pentru a tine Steagul Sus, pentru a creste un club de fotbal sanatos si care sa respecte istoria tricoului galben-negru. Pana una alta, suporterii au fost primii si singurii care au lansat un proiect care sa duca la renastere, imediat dupa falimentul lui FC Brasov. In rest au fost si sunt doar profitori, oameni de fotbal combinatori si debusolati care doar trec prin viata fara sa faca nimic benevol.

Latrati in continuare la Liga Suporterilor Stegari, la fanii care vin meci de meci pe stadion, cei sub aripa carora echipa nu a avut datorii, iar de cand a preluat-o inapoi, in iarna a platit redus peste 60.000 euro din cei 120.000 facuti de specialistii in fotbal.

Toti comentati aiurea, dar sa va vedem si noi un proiect inceput de la zero, prin munca voluntara timp de 2-3 ani. Stim, va e greu sa va imaginati asa ceva. Sunteti obisnuiti cu "furatul banilor". Nu degeaba asta e singura idee de dezinformare despre fani care va iese pe gura aia spurcata. Altceva nu ati invatat in viata...
Citat | Raportează către un administrator
Stegarul din Brasov
+3 #13 Stegarul din Brasov 29-10-2019 14:59
Cand o sa renunti la conturi false, propagande mincinoase, cand o sa incepi sa muncesti pentru echipa SR Brasov, atunci iti vom pune la dispozitie ce vrei tu. Si stai linistit, Anaf-ul e cu ochii pe noi mereu, daca calcam pe bec, cred ca se afla deja!

Pana atunci, lasa alcoolul si prostiile. Iesi la o gura de aer, ca nu mai intelegi nimic din ce iti scriem pe aici.

Citez pe Sergiu Adrian:
crezi ca mint?aveti sange in instalatie sa puneti raportul financiar public.toate cheltuielile si venituri?

daca ati ajuns sa-l injuratie pe paul enache si dochita,cyrve scrie pe voi!


Citez pe Stegarul din Brasov:
Sergiu Adrian zis si cont fals si propaganda mincinoasa.

Puteti sa va faceti cate conturi false doriti si sa scrieti minciuni despre suporteri, SR Brasov, dar tot o sa va roada ca nu va reuseste minciuna in spatiul public. Tot orasul stie ca fanii stegari muncesc voluntar, zi de zi, pentru a tine Steagul Sus, pentru a creste un club de fotbal sanatos si care sa respecte istoria tricoului galben-negru. Pana una alta, suporterii au fost primii si singurii care au lansat un proiect care sa duca la renastere, imediat dupa falimentul lui FC Brasov. In rest au fost si sunt doar profitori, oameni de fotbal combinatori si debusolati care doar trec prin viata fara sa faca nimic benevol.

Latrati in continuare la Liga Suporterilor Stegari, la fanii care vin meci de meci pe stadion, cei sub aripa carora echipa nu a avut datorii, iar de cand a preluat-o inapoi, in iarna a platit redus peste 60.000 euro din cei 120.000 facuti de specialistii in fotbal.

Toti comentati aiurea, dar sa va vedem si noi un proiect inceput de la zero, prin munca voluntara timp de 2-3 ani. Stim, va e greu sa va imaginati asa ceva. Sunteti obisnuiti cu "furatul banilor". Nu degeaba asta e singura idee de dezinformare despre fani care va iese pe gura aia spurcata. Altceva nu ati invatat in viata...
Citat | Raportează către un administrator
Alex MIR
-4 #14 Alex MIR 29-10-2019 15:47
Pana atunci sere pot recunoaste cum iau bani de la dancila?
Citat | Raportează către un administrator
Stefan P.
0 #15 Stefan P. 29-10-2019 19:03
Citez pe Alex MIR:
Pana atunci sere pot recunoaste cum iau bani de la dancila?

Scipca ta e in pnl doar ca acolo se simpte el bine acum. Maine nu se stie... Zi-i sa se dea jos de pe acoperis. dancila e o rusine sudista, esti si tu?
Citat | Raportează către un administrator
Alex MIR
-2 #16 Alex MIR 30-10-2019 07:38
sunt din oltenia de origine.vrei nu vrei,tot moldoveanu vostru iese!deci sa dati banii de la psd inapoi.sr=clona orasului
Citat | Raportează către un administrator

Adaugă comentariu


ATENŢIE
Dacă te înregistrezi pe mytex.ro, comentariile tale vor fi publicate automat și chiar poți scrie propriile articole!
Sau folosește o adresă de mail validă pentru publicare automată după 3 comentarii aprobate.



 

Meteo

 

Poza zilei

 
FIN-ECO -Elimina deseurile responsabil!

Citește ziarul

Radio TexFm


Vrei sa-ti dezvolti afacerea?

Curs BNR

Vi, 03 Apr 2020
Euro   Euro   EUR   4.8286   Scădere
Dolarul american   Dolarul american   USD   4.4674   Creștere
Lira sterlină   Lira sterlină   GBP   5.4858   Scădere
Francul elveţian   Francul elveţian   CHF   4.5775   Creștere
Leul moldovenesc   Leul moldovenesc   MDL   0.2400   Scădere
Dolarul canadian   Dolarul canadian   CAD   3.1524   Creștere
Leva bulgărească   Leva bulgărească   BGN   2.4689   Scădere
Forinţi maghiari   Forinţi maghiari   HUF   132.4600   Scădere
Anunturi MyTEX

Credeţi că şi alte localităţi din România vor intra în carantină?

                       
Noutăți
 


Abonează-te la newsletter