O studentă din BRAȘOV e MISS SUPERTALENT!Miercuri, 25 Mai 2022
„Felicitări, România. Alexandra Stroe este învingătoarea concursului Miss SuperTalent of the World, ediția a 14-a”,...
Deputatul USR de Brașov Tudor Benga a dat o serie de date importante referitoare la două proiecte importante de infrastructură din județul Brașov.
„Una caldă, una rece de pe frontul proiectelor de infrastructură ale Brașovului!
Vestea bună e că au demarat în sfârșit lucrările la podul feroviar de la Budila, prăbușit în urma inundațiilor din 2018. Vestea proastă e că nici unul dintre cei trei ofertanți pentru actualizarea PT + DDE pentru DN 73 Brașov - Pitești nu s-a calificat și procedura se reia, ceea ce înseamnă încă vreo două luni de întârziere.
Pentru ambele proiecte fac și eu toate demersurile disponibile, ca deputat, de câțiva ani deja. Pentru DN 73 am trimis prima interpelare oficială în 2017, pentru podul de la Budila, în 2019. Pentru ambele am solicitat an de an alocări bugetare și accelerarea procedurilor.
Pentru podul feroviar de la Budila lucrurile au mers până acum cât de cât în grafic și sper să îl vedem cât mai curând înapoi în funcțiune.
Pentru DN 73 însă ceasul ticăie tot mai apăsat, fiindcă lucrările trebuie finalizate până în decembrie 2023, altfel pierdem banii europeni. Nu mai spun de coșmarul îndurat de atâția ani de locuitorii din zona Râșnov - Bran și de turiștii care ne vizitează. În februarie anul acesta am mers la DRDP Brașov împreună cu colegul meu Horia Motrescu, liderul consilierilor locali USR - PLUS din Râșnov. Am avut o discuție consistentă și aplicată cu conducerea atât pe tema calendarului de finalizare a întregului tronson, cât și pe tema nemulțumirilor cetățenilor din zonă pe aspecte punctuale de execuție, precum rigolele și podețele, dat fiind că șantierul nefinalizat devenise și un pericol real de circulație.
E vital să vedem lucrările repornite cât mai curând pe DN 73, iar termenul este primăvara anului viitor. Din păcate, ca pe multe alte șantiere din România, erorile inițiale bântuie proiectul ani de-a rândul și aceeași este situația și aici. Vă voi ține la curent pe măsură ce primesc și eu informații și fac tot ceea ce ține de mine să grăbim procesul. Horia și colegii mei din Râșnov fac demersuri constante la rândul lor pentru detaliile de impact imediat asupra locuitorilor din zonă și mă bucur că anumite probleme de siguranță au fost între timp remediate.
Atât DN 73 cât și podul feroviar de la Budila sunt obiective de infrastructură foarte importante pentru brașoveni. Dezbaterea publică se concentrează preponderent pe autostrăzi și aeroport, însă mii de brașoveni sunt afectați zilnic și de lipsurile de pe infrastructura existentă. Segmentul de cale ferată dinspre Întorsură va fi parte din rețeaua de tren metropolitan într-o bună zi. DN 73 este pentru turismul brașovean aproape la fel de important ca DN 1. Sper să le vedem pe amândouă readuse cât mai curând în parametri”, a scris Tudor Benga pe contul său de Facebook.
Vestea „bună” este că, după doi ani, aproape trei, s-a dat în lucru? DUPĂ DOI ANI???? Uauuu, usereii ăștia trăiesc pe altă planetă. Împreună cu holera galbenă, să nu uităm...
„...erorile inițiale bântuie proiectul ani de-a rândul...” Care sunt acele erori? De ce nu ni se comunică? Sau sunt „secret de stat”? Cine și cum le-au făcut, cine și când le-au sesizat și ce măsuri s-au luat pentru corecția lor, cine răspunde?
CĂ NE-AM SĂTURAT DE „GREAUA MOȘTENIRE” ȘI DE „CEILALȚI SUNT DE VINĂ”. Ne-am săturat.
„...erorile inițiale bântuie proiectul ani de-a rândul...” C
Erorile alea sunt similare erorilor de fabricație de la prezervativul rupt la conceperea ta. Acum ăți este clar, măi gardian public travestit în polițist local!?
„...erorile inițiale bântuie proiectul ani de-a rândul...” C
Erorile alea sunt similare erorilor de fabricație de la prezervativul rupt la conceperea ta. Acum ăți este clar, măi gardian public travestit în polițist local!?
Waxerițo-văcsuito, iar ți-ai schimbat genul? Ești transgenderiță sub pseudonim dakopat, fă!? De la cine mai iei „înțelepciune” pe sub birouri? De la Bîrnă, Csolos sau alienat?
„...erorile inițiale bântuie proiectul ani de-a rândul...” C
Erorile alea sunt similare erorilor de fabricație de la prezervativul rupt la conceperea ta. Acum ăți este clar, măi gardian public travestit în polițist local!?
Waxerițo-văcsuito, iar ți-ai schimbat genul? Ești transgenderiță sub pseudonim dakopat, fă!? De la cine mai iei „înțelepciune” pe sub birouri? De la Bîrnă, Csolos sau alienat?
Ce prost te pricepi să fii, gardian public travestit în polițistă locală!
Comentarii
„...erorile inițiale bântuie proiectul ani de-a rândul...” Care sunt acele erori? De ce nu ni se comunică? Sau sunt „secret de stat”? Cine și cum le-au făcut, cine și când le-au sesizat și ce măsuri s-au luat pentru corecția lor, cine răspunde?
CĂ NE-AM SĂTURAT DE „GREAUA MOȘTENIRE” ȘI DE „CEILALȚI SUNT DE VINĂ”. Ne-am săturat.
Erorile alea sunt similare erorilor de fabricație de la prezervativul rupt la conceperea ta. Acum ăți este clar, măi gardian public travestit în polițist local!?
Waxerițo-văcsui to, iar ți-ai schimbat genul? Ești transgenderiță sub pseudonim dakopat, fă!?
De la cine mai iei „înțelepciune” pe sub birouri? De la Bîrnă, Csolos sau alienat?
Ce prost te pricepi să fii, gardian public travestit în polițistă locală!