myTex folosește cookie-uri proprii şi ale terţilor. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Află mai multe.

X
 
 

6 ani de achiziții pentru Veo Braşov

  • Apreciez !Nu-mi place !0
Poze
Video
  • Poze
  • Video
 
 
 
Lucrez...
 

Lucrez...

 
 
 
 
 

Anul 2020, un an al puzzle-urilor interminabile, al reuniunilor de familie prin intermediul video-call-urilor, dar mai ales al incertitudinii economice și autoizolării, a avut un impact indiscutabil asupra modului în care trăim. Astfel, și modul în care luăm decizii atunci când vine vorba de ce, cum și cât consumăm s-a schimbat drastic. 

Vizând toate aspectele de zi cu zi, de la cum lucrăm, la cum ne petrecem timpul liber și la modul în care cumpărăm, schimbările aduse de anul pandemiei se reflectă și în domeniul achizițiilor business to consumer (B2C). Potrivit unui raport KPMG aplicat pe 75.000 de consumatori din 12 țări, tendințele actuale duc către digitalizare și reorientare dinspre achiziții de volum spre produse calitative cu ciclu de viață mai extins, dar și spre produse cu preț redus. 

Anul trecut a adus cu sine o adevărată explozie a segmentului de discount și clearance. Cifrele arată că peste 70% dintre cumpărători și-au îndreptat atenția către aceste categorii de produse, indiferent că vorbim despre îmbrăcăminte și accesorii, alimentare sau IT.

Magazinele de clearance sau de stocaj sunt mai mult decât un răspuns al satisfacerii nevoilor consumatorului prudent, afectat de instabilitatea economică. Afacerile care în anul 2020 s-au confruntat fie cu numerose comenzi anulate, cu stocuri blocate și colecții ce nu au mai putut fi vândute, fie cu produse cu dată de valabilitate redusă au găsit o soluție de restartare economică prin intermediul acestora. 

Una dintre companiile românești care oferă o astfel de soluție este Veo Worldwide Services. De 15 ani, Veo oferă producătorilor o cale de monetizare a stocurilor de produse neperformante. Prezentă de 6 ani în Braşov, cu sediul în zona Centrul Civic, Veo cumpără produse de de stocaj din 27 de țări, pentru a fi valorificate de către retailerul NOZ, liderul european pe piața de destocaj.

Astăzi, Veo are 800 de angajați din 6 țări, în Braşov regăsindu-se cel de al 2-lea cel mai puternic centru de achiziții al grupului. În cei 6 ani de activitate, în Braşov au fost cumpărate produse de clearance în valoare de 113 milioane de euro, iar în 2021 se așteaptă o creștere a cifrelor.

Segmentul se află pe un trend ascendent, astfel că Veo caută în permanență să își dezvolte echipa de prospectori și buyeri vorbitori de limbi străine, de la germană, la italiană, la spaniolă sau maghiară.

Cei dornici să își construiască o carieră de succes alături de Veo și partenerul lor în training și recrutare DARE sunt invitați să participe la un eveniment dedicat de recrutare organizat în Braşov, în perioada 23 - 24 iulie 2021. Mai multe detalii puteți găsi pe paginile oficiale ale companiei. 

 

 


Loading...

loading...

Adaugă comentariu


ATENŢIE
Dacă te înregistrezi pe mytex.ro, comentariile tale vor fi publicate automat și chiar poți scrie propriile articole!
Sau folosește o adresă de mail validă pentru publicare automată după 3 comentarii aprobate.



 
Comparty

Meteo

 
MyTex - Stiri Online Brasov

Poza zilei

 
Brai-Cata - Colecteaza selectiv

Citește ziarul

Radio TexFm


Curs BNR

Lun, 26 Iul 2021
Euro   Euro   EUR   4.9208   Scădere
Dolarul american   Dolarul american   USD   4.1716   Scădere
Lira sterlină   Lira sterlină   GBP   5.7543   Creștere
Francul elveţian   Francul elveţian   CHF   4.5451   Creștere
Leul moldovenesc   Leul moldovenesc   MDL   0.2314   Creștere
Dolarul canadian   Dolarul canadian   CAD   3.3240   Scădere
Leva bulgărească   Leva bulgărească   BGN   2.5159   Scădere
Forinţi maghiari   Forinţi maghiari   HUF   136.0100   Scădere

Bitcoin Exchange

Agentii imobiliare Brasov

Anunturi Chirii Brasov

Anunturi MyTEX
Acesta este spatiul pentru reclama ta!

Sunteţi de acord cu restricționarea traficului auto în centrul orașului?

Campanii Publicitare Outdoor

Cele mai citite

                   
Noutăți
 


Abonează-te la newsletter