myTex folosește cookie-uri proprii şi ale terţilor. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Află mai multe.

X
 
 

Salomon România, ANUNȚ în Cazul Ania Caill! Ce PIERDE FRSB...

  • Apreciez !Nu-mi place !-2
Poze
Video
  • Poze
  • Video
 
 
 
Lucrez...
 

Lucrez...

 
 
 
 
 
Iată că apar efectele în urma neincluderii Aniei Caill în Team România pentru Jocurile Olimpice de la Beijing.
 
Salomon România a informat că a decis să renunțe la orice asociere sau colaborare cu FRSB pe durata mandatului actualei conduceri.
 
Iată comunicatul prestigioasei firme de echipament sportiv: 
 
„De peste 20 de ani, ca importator exclusiv al brandului Salomon în România, am susținut performanța sportivă obținută prin pasiune, tenacitate și disciplină.
 
Ania Caill a demonstrat, prin progresele sale constante, că are toate calitățile unui sportiv de performanță. În ultimii ani, a fost susținută atât de Salomon Franța, cât și de către firma noastră, în mod direct.
 
Considerăm că rolul oricărei federații finanțate din bani publici este acela de a susține și promova, în mod obiectiv, performanța sportivilor profesioniști, alimentând astfel pasiunea juniorilor pentru acel sport.
 
În urma deciziei FRSB de a bloca accesul Aniei la Olimpiada de la Beijing 2022, urmată de refuzul de a trimite orice schior român pe locul suplimentar câștigat pentru lotul olimpic al României, am decis să renunțăm la orice asociere sau colaborare cu FRSB, pe durata mandatului actualei conduceri”.

 


Loading...

loading...

Comentarii  

Mihai_buc
+3 #1 Mihai_buc 27-01-2022 12:43
Daca ii pui pe baietii de la salomon sa iti enumere ultimele 5 performante obtinute de aceasta fata, ce o sa raspunda? locul 45 din 45? DNF? Locul 43 inainte catorva sportive cu 6-7 ani mai mici?Si lista poate continua.Despre ce performante vorbim aici, s-a intors lumea pe dos?

Se pare ca stirea ca aceasta sportiva nu va participa la olimpiada a devenit virala, si diverse persoane - fizice sau juridice intr-un mod populist fara nici un fel de baza in afirmatii aleg sa se asocieze doar doar poate capata un bonus la capitalul de imagine si in cazul srl-urilor crestere in vanzari.

Eu nu vad altceva decat un razboi mediatic pe care aceasta fata, si grupul din care face parte il poarta inmpotriva unei instituii publice.De unde atata tupeu sa pretinzi sa se dea toata lumea skiului peste cap, cand tu vi ultima peste tot ?Este tarlaua ta? Ce anume ti se cuvine tie cand vi ultima peste tot ?De unde atata tupeu si aroganta, in lipsa de rezultate sa asaltezi mediatic o institutie intreaga ca nu face cum vrei tu si nu te selectioneaza pe criterii obiective?Acest e criterii au fost prezentate foarte clar si anume ca nu ai rezultate si nu mai prezinti potential, este acesta oare un neadevar? Rezultatele tale deosebit de slabe vorbesc pentru tine.

Eu daca asi fi in locul federatiei te-asi actiona in instanta pentru calomnie si defaimare cu rezultatele tale din cupa mondiala pe masa.Pana cand sa denaturezi adevarul performantelor tale necunoscatorilo r si sa murdaresti o institutie care de ani buni a contribuit cu adevarat la dezvoltarea sportului romanesc, dezvoltand de la 0 o multitudine de baze sportive, si aducand o multitudine de competitii internationale pe teritoriul tarii noastre.tu ce ai facut Ania pentru sportul romanesc in afara de faptul ca ai venit pe ultimul loc sau nu ai terminat cursa?Este valabil si pentru mult prea valorosul tau antrenor stimabilul achiriloaie.
Citat | Raportează către un administrator
jonelul
0 #2 jonelul 27-01-2022 14:23
In prima zi la Garmisch-Parten kirchen imbecila a mai "obtinut" un loc 41 din 42, adica penultimul loc,cu +5,68 secunde de prima clasata ! Mai Solomoane, trimite-ti echipamentul singur sa concureze, si sa nu crezi ca o sa moara caii(FRSB) cand vor cainii(Solomon) !
Citat | Raportează către un administrator
Moraru
-1 #3 Moraru 27-01-2022 15:05
Mihai Buc si Jonelul, ati inceput sa ve enervati? Ce-ati facut cu 10 milioane de euro in 4 ani? Fata aia pe care o injurati voi se antreneaza pe banii ei! Unde sunt ma campionii vostrii ai Federatiei? Ce rezultate au ei ma? Ca sa deschideti botul? Pe ce ati cheltuit ma banii 10 milioane de euro? Cu ce tupeu veniti ma sa cereti socoteala de la una careia FRSB-ul vostru n-a scos 1 leu! Sa vedem cine pe cine va da in judecata! In locul sportivei v-as da pe voi toti de la FRSB in judecata si cerut banii aia 10 milioane pe care FRSB i-a primit! Va vine randul!Fata asta o sa dea de pamant cu toti mafiotii din FRSB!
Citat | Raportează către un administrator
jonelul
0 #4 jonelul 27-01-2022 15:42
Citez pe Moraru:
Mihai Buc si Jonelul, ati inceput sa ve enervati? Ce-ati facut cu 10 milioane de euro in 4 ani? Fata aia pe care o injurati voi se antreneaza pe banii ei! Unde sunt ma campionii vostrii ai Federatiei? Ce rezultate au ei ma? Ca sa deschideti botul? Pe ce ati cheltuit ma banii 10 milioane de euro? Cu ce tupeu veniti ma sa cereti socoteala de la una careia FRSB-ul vostru n-a scos 1 leu! Sa vedem cine pe cine va da in judecata! In locul sportivei v-as da pe voi toti de la FRSB in judecata si cerut banii aia 10 milioane pe care FRSB i-a primit! Va vine randul!Fata asta o sa dea de pamant cu toti mafiotii din FRSB!

Esti imbecil Morare ! Acum mi-a picat fisa !
Citat | Raportează către un administrator
Moraru
0 #5 Moraru 27-01-2022 18:43
Jonelule, cine rade la urma rade mai bine ! Vom vedea care din noi e imbecilul pana la urma! Dar cu siguranta lumea care vede ineptiile pe care le scrieti tu si cu prietenul tai Mihai Buc isi da singura seama! Cel putin Mihai Buc care compara bobul cu patinajul cu schiul alpin e dus rau frate!
Abia astept sa vad performantele FRSB-ului in China! Ca vin ele si competitiile!
Ca apoi finatarea vor trebui s-o caute! :)))
Citat | Raportează către un administrator
Mihai_buc
-1 #6 Mihai_buc 27-01-2022 19:12
Citez pe Moraru:
Jonelule, cine rade la urma rade mai bine ! Vom vedea care din noi e imbecilul pana la urma! Dar cu siguranta lumea care vede ineptiile pe care le scrieti tu si cu prietenul tai Mihai Buc isi da singura seama! Cel putin Mihai Buc care compara bobul cu patinajul cu schiul alpin e dus rau frate!
Abia astept sa vad performantele FRSB-ului in China! Ca vin ele si competitiile!
Ca apoi finatarea vor trebui s-o caute! :)))


Stimate domn, haide sa ne respectam totusi,ca eu nu te-am jignit pe tine.Si da compar sportivii la diferite discipline de iarna ca sa inteleaga oamenii ca pe disciplina lor, aia de care ziceam sunt mai buni ca Ania la alpin.Cred ca era evident de ce fac asta, nu trebuia sa scoti acel lucru din context, dar in fine.

Haide sa iti dau un simplu exemplu poate nu vei mai avea rea intentie vis-a-vis de ceea ce am afirmat si imi vei intelege punctul de vedere.

Hai sa luam un sportiv, sa zicem Paul Pepene de la fond.La una din etapele de cupa mondiala de la Davos a venit pe locul 55 din 104 participanti.As ta inseamna la jumatatea clasamentului.C u alte cuvinte a batut aproape 50 de sportivi.Asta este o realizare si o performanta.

Hai sa comparam cu Ania Caill tot intr-o etapa de cupa mondiala la schi alpin de data asta ca sa vedem daca stam la fel si putem echivala valoric.Sa zicem coborarea de la Zauchensee unde a venit pe 45 din 45 de participante.Cu alte cuvinte in disciplina ei , nu a batut pe nimeni.Si acest rezultat nu e intamplator si singular ci predominant.

Ca sa fie echivalentul lui Pepene de la fond, Ania Caill trebuie sa ajunga undeva pe locul 23-24 intr-o cursa de cupa mondiala. Atunci crede-ma ca nu ar fi comentat nimeni si ar fi mers la Olimpiada garantat.Sper ca ai inteles comparatia.
Citat | Raportează către un administrator
Raz
+2 #7 Raz 28-01-2022 17:27
[quote name="Mihai_buc "][quote name="Moraru"]
Hai sa luam un sportiv, sa zicem Paul Pepene de la fond.La una din etapele de cupa mondiala de la Davos a venit pe locul 55 din 104 participanti.As ta inseamna la jumatatea clasamentului.C u alte cuvinte a batut aproape 50 de sportivi.Asta este o realizare si o performanta.

Hai sa comparam cu Ania Caill tot intr-o etapa de cupa mondiala la schi alpin de data asta ca sa vedem daca stam la fel si putem echivala valoric.Sa zicem coborarea de la Zauchensee unde a venit pe 45 din 45 de participante.Cu alte cuvinte in disciplina ei , nu a batut pe nimeni.Si acest rezultat nu e intamplator si singular ci predominant.

Ce frumos e sa denaturezi? aici nu e vorba de comparatia cu Paul, e vorba de locul la probele de ski (da, ala din oficiu), pe care asa numita federatie a decis sa il acorde alcuiva, cu performante mult mai slabe decat Ania. In plus cand federatia a mai primit un loc suplimentar a decis sa ... exact, sa il refuze, doar nu era sa o trimita pe Ania. Prezenta Aniei la JO nu periclita prezenta lui Paul Pepene - asa ca nu vad de ce l-ai adus in discutie - poate te explici
Citat | Raportează către un administrator
Mihai_buc
0 #8 Mihai_buc 28-01-2022 18:43
Citez pe Raz:
[quote name="Mihai_buc"][quote name="Moraru"]
Hai sa luam un sportiv, sa zicem Paul Pepene de la fond.La una din etapele de cupa mondiala de la Davos a venit pe locul 55 din 104 participanti.Asta inseamna la jumatatea clasamentului.Cu alte cuvinte a batut aproape 50 de sportivi.Asta este o realizare si o performanta.

Hai sa comparam cu Ania Caill tot intr-o etapa de cupa mondiala la schi alpin de data asta ca sa vedem daca stam la fel si putem echivala valoric.Sa zicem coborarea de la Zauchensee unde a venit pe 45 din 45 de participante.Cu alte cuvinte in disciplina ei , nu a batut pe nimeni.Si acest rezultat nu e intamplator si singular ci predominant.

Ce frumos e sa denaturezi? aici nu e vorba de comparatia cu Paul, e vorba de locul la probele de ski (da, ala din oficiu), pe care asa numita federatie a decis sa il acorde alcuiva, cu performante mult mai slabe decat Ania. In plus cand federatia a mai primit un loc suplimentar a decis sa ... exact, sa il refuze, doar nu era sa o trimita pe Ania. Prezenta Aniei la JO nu periclita prezenta lui Paul Pepene - asa ca nu vad de ce l-ai adus in discutie - poate te explici


Nu denaturez nimic.Da, pot sa me explic fara probleme. Vezi tu, dpdv strategic un lot este alcatuit in general din 2 tipuri de sportivi.Cei care sunt tineri , fara experienta dar care prezinta potential si de la care nu sunt asteptari de performanta dar care au nevoie sa adune experienta in concursurilor mari ptr viitor, si cei experimentati, in forma care prezinta sansa de performanta reala.Ania nu se afla in nici una dintre cele 2 categorii de mai sus.

Comparatia cu Paul Pepene a fost ca sa demonstrez ca indiferent de disciplina majoritatea sportivilor cu experienta(unde se afla si Ania) sunt pe disciplina lor mult mai titrati decat este Ania Caill pe disciplina ei.Ania Caill este o senioare cu picioarele in 2 luntre, cu alte cuvinte a trecut de varsta la care prezenta doar potential, si este la o varsta, la care asteptarile sunt mari pentru experienta pe care o are si banii care s-au investit in ea.Din pacate fata nu performeaza, ajungand constant pe ultimele pozitii in ierarhiile senioarelor.Ca si comparatie Paul Pepene de la fond la 23 de ani iesea CAMPION MONDIAL la u23.Te rog sa imi arati un rezultat similar al Aniei pe disciplina ei din ultimii 5 ani.

Ca sa ajung si la locul oferit sportivei mai tinere dar mai putin titrate.Este evident, ca fata se afla in prima grupa de sportivi cei care nu au cine stie ce experienta dar cu potential sa creasca valoric de la an la an daca se investeste in ea si se tine de treaba.
Federatiile fiind pe bani publici sunt orientate spre dezvoltarea tinerilor si daca in urma rezultatelor si dupa o anumita varsta considera ca anumiti sportivi nu mai pot progresa sau nu isi pot depasii conditia nu mai arunca cu banii contribuabililo r in ei degeaba(un sezon in schi alpin costa 50-100k euro)si astfel ii iau frumos de mana si le explica ca nu ii mai pot finanta si ii sfatuiesc incet incet sa caute altceva de facut, uneori chiar ii ajuta sa se integreze pe piata muncii(stiu cazuri concrete).E un adevar trist, dar este un adevar.Asta este si cazul Aniai Caill, si este si cazul antrenorului ei Achiriloaie, care mergea pe schiuri prin concursuri externe pentru ca asa vroia el-sustinut fiind de familie, nu pentru ca putea obtine vreo performanta. Federatia si oamenii din sport stiu toti asta, si ar fi fost teribil de imprudent chiar aberant sa se cheltuie 50-100k euro/an cu el din bani publici, la fel ca in cazult Aniei. Crede-ma, daca Ania avea un loc 20 din 45 de concurente intr-o etapa de cupa mondiala nu se putea pune nimeni in fata ei sa mearga la olimpiada.

Referitor la locul refuzat.Ania caill este portetizata ca o victima dar ceea ce nu se spune public este ca Ania Caill nu respecta de ani buni regulile si calendarul intern al federatiei.Exis ta niste reguli pe care sportivii trebuie sa le respecte pentru a putea reprezenta o tara, nu merge prin sfidare, neprezentare, jigniri si aroganta cum face sportiva Caill alaturi de domnul antrenor. Din punctul meu de vedere un sportiv (la fel ca un angajat) care nu respecta regulile institutiei la care este afiliat , si care isi sfideaza colegii
si superiorii trebuie penalizat, lucru care s-a intamplat si cu Ania Caill si antrenorul ei sub mediocru Ioan Achiriloaie.Dac a nu crezi ca este asa, te rog sa te duci sa iti injuri seful si sa dispari o luna de la munca fara nici un semn, si sa imi spui ce se intampla.

Cred ca am spus suficient..
Citat | Raportează către un administrator
Mihai_buc
0 #9 Mihai_buc 28-01-2022 18:55
Citez pe Raz:
[quote name="Mihai_buc"][quote name="Moraru"]
Hai sa luam un sportiv, sa zicem Paul Pepene de la fond.La una din etapele de cupa mondiala de la Davos a venit pe locul 55 din 104 participanti.Asta inseamna la jumatatea clasamentului.Cu alte cuvinte a batut aproape 50 de sportivi.Asta este o realizare si o performanta.

Hai sa comparam cu Ania Caill tot intr-o etapa de cupa mondiala la schi alpin de data asta ca sa vedem daca stam la fel si putem echivala valoric.Sa zicem coborarea de la Zauchensee unde a venit pe 45 din 45 de participante.Cu alte cuvinte in disciplina ei , nu a batut pe nimeni.Si acest rezultat nu e intamplator si singular ci predominant.

Ce frumos e sa denaturezi? aici nu e vorba de comparatia cu Paul, e vorba de locul la probele de ski (da, ala din oficiu), pe care asa numita federatie a decis sa il acorde alcuiva, cu performante mult mai slabe decat Ania. In plus cand federatia a mai primit un loc suplimentar a decis sa ... exact, sa il refuze, doar nu era sa o trimita pe Ania. Prezenta Aniei la JO nu periclita prezenta lui Paul Pepene - asa ca nu vad de ce l-ai adus in discutie - poate te explici


Nu denaturez nimic.Da, pot sa me explic fara probleme. Vezi tu, dpdv strategic un lot este alcatuit in general din 2 tipuri de sportivi.Cei care sunt tineri , fara experienta dar care prezinta potential si de la care nu sunt asteptari de performanta dar care au nevoie sa adune experienta in concursurilor mari ptr viitor, si cei experimentati, in forma care prezinta sansa de performanta reala.Ania nu se afla in nici una dintre cele 2 categorii de mai sus.

Comparatia cu Paul Pepene a fost ca sa demonstrez ca indiferent de disciplina majoritatea sportivilor cu experienta(unde se afla si Ania) sunt pe disciplina lor mult mai titrati decat este Ania Caill pe disciplina ei.Ania Caill este o senioare cu picioarele in 2 luntre, cu alte cuvinte a trecut de varsta la care prezenta doar potential, si este la o varsta, la care asteptarile sunt mari pentru experienta pe care o are si banii care s-au investit in ea.Din pacate fata nu performeaza, ajungand constant pe ultimele pozitii in ierarhiile senioarelor.Ca si comparatie Paul Pepene de la fond la 23 de ani iesea CAMPION MONDIAL la u23.Te rog sa imi arati un rezultat similar al Aniei pe disciplina ei din ultimii 5 ani.

Ca sa ajung si la locul oferit sportivei mai tinere dar mai putin titrate.Este evident, ca fata se afla in prima grupa de sportivi cei care nu au cine stie ce experienta dar cu potential sa creasca valoric de la an la an daca se investeste in ea si se tine de treaba.
Federatiile fiind pe bani publici sunt orientate spre dezvoltarea tinerilor si daca in urma rezultatelor si dupa o anumita varsta considera ca anumiti sportivi nu mai pot progresa sau nu isi pot depasii conditia nu mai arunca cu banii contribuabililo r in ei degeaba(un sezon in schi alpin costa 50-100k euro)si astfel ii iau frumos de mana si le explica ca nu ii mai pot finanta si ii sfatuiesc incet incet sa caute altceva de facut, uneori chiar ii ajuta sa se integreze pe piata muncii(stiu cazuri concrete).E un adevar trist, dar este un adevar.Asta este si cazul Aniai Caill, si este si cazul antrenorului ei Achiriloaie, care mergea pe schiuri prin concursuri externe pentru ca asa vroia el-sustinut fiind de familie, nu pentru ca putea obtine vreo performanta. Federatia si oamenii din sport stiu toti asta, si ar fi fost teribil de imprudent chiar aberant sa se cheltuie 50-100k euro/an cu el din bani publici, la fel ca in cazul Aniei. Crede-ma, daca Ania avea sa zicem un loc 20 din 45 de concurente intr-o etapa de cupa mondiala nu se putea pune nimeni in fata ei sa mearga la olimpiada.

Referitor la locul refuzat.Ania Caill este portetizata ca o victima dar ceea ce nu se spune public este ca Ania Caill nu respecta de ani buni regulile si calendarul intern al federatiei.Exis ta niste reguli pe care sportivii trebuie sa le respecte pentru a putea reprezenta o tara, nu merge prin sfidare, neprezentare, jigniri si aroganta cum face sportiva Caill alaturi de domnul antrenor. Din punctul meu de vedere un sportiv (la fel ca un angajat) care nu respecta regulile institutiei la care este afiliat , si care isi sfideaza colegii
si superiorii trebuie penalizat, lucru care s-a intamplat si cu Ania Caill si antrenorul ei sub mediocru Ioan Achiriloaie.Dac a nu crezi ca este asa, te rog sa te duci sa iti injuri seful si sa dispari o luna de la munca fara nici un semn, si sa imi spui ce se intampla.

Cred ca am spus suficient.
Citat | Raportează către un administrator
Moraru
-1 #10 Moraru 28-01-2022 19:13
RAZ ai dreptate, Mihai_Buc denatureaza si dupa ceea ce scrie e clar unul din FRSB!
Ceea ce nu spune Mihai Buc este faptul ca Ania Caill se antreneaza PE BANII EI si nu primeste nici un ajutor de la FRSB! Si culmea culmilor este: SA NU PRIMESTI NICI UN BAN DE LA FRSB SI FRSB SA-TI CEARA SA AI REZULTATE!
In alta ordine de idei acele concurente cu care Ania Caill se bate in Cupa Mondiala, au toate Federatii ca lumea in spate si nu grupari infractionale gen FRSB!
RAZ oare de ce Miahi Buc sau Jonelul nu spun cine e mai bun la schi alpin decat Ania Caill in România? Nu ti se pare ciudat RAZ ca daca Ministerul, COSR,SALOMON si-au retras sprijinul catre FRSB e o mare problema cu FRSB? Ca banuiesc ca nu e prietena Ania Caill cu toti astia! Vedeti pe google ce spune lumea! Ca aici doar eu cu Jonelul si Mihai Buc ne ciorovaim!
Citat | Raportează către un administrator
Mihai_buc
0 #11 Mihai_buc 28-01-2022 20:01
Citez pe Moraru:
RAZ ai dreptate, Mihai_Buc denatureaza si dupa ceea ce scrie e clar unul din FRSB!
Ceea ce nu spune Mihai Buc este faptul ca Ania Caill se antreneaza PE BANII EI si nu primeste nici un ajutor de la FRSB! Si culmea culmilor este: SA NU PRIMESTI NICI UN BAN DE LA FRSB SI FRSB SA-TI CEARA SA AI REZULTATE!
In alta ordine de idei acele concurente cu care Ania Caill se bate in Cupa Mondiala, au toate Federatii ca lumea in spate si nu grupari infractionale gen FRSB!
RAZ oare de ce Miahi Buc sau Jonelul nu spun cine e mai bun la schi alpin decat Ania Caill in România? Nu ti se pare ciudat RAZ ca daca Ministerul, COSR,SALOMON si-au retras sprijinul catre FRSB e o mare problema cu FRSB? Ca banuiesc ca nu e prietena Ania Caill cu toti astia! Vedeti pe google ce spune lumea! Ca aici doar eu cu Jonelul si Mihai Buc ne ciorovaim!


Caill e legitimata la Corona, club finantat din bani publici si tot odata afiliat la federatie, fara de care sportiva nu ar fi putut participa la nici o competitie majora sub drapelul Romaniei, si acesta fiind si unul din motivele principale pentru care este finantat de primarie din bani publici.

Majoritatea antrenamentelor si plimbarilor ei prin competitiile externe sunt finantate peste 50% din bani publici, restul cativa sponsori.Marunt isul cu care vine ea si domnul antrenor le-ar ajunge cat sa se antreneze in Poiana Brasov cateva luni pe an.In conditiile date este normal sa se ceara rezultate
Citat | Raportează către un administrator

Adaugă comentariu


ATENŢIE
Dacă te înregistrezi pe mytex.ro, comentariile tale vor fi publicate automat și chiar poți scrie propriile articole!
Sau folosește o adresă de mail validă pentru publicare automată după 3 comentarii aprobate.



 

Meteo

 
MyTex - Stiri Online Brasov

Poza zilei

 
Brai-Cata - Colecteaza selectiv

Citește ziarul

Radio TexFm


Comprest S.A.

Curs BNR

Vi, 01 Iul 2022
Euro   Euro   EUR   4.9461   Creștere
Dolarul american   Dolarul american   USD   4.7286   Scădere
Lira sterlină   Lira sterlină   GBP   5.7088   Scădere
Francul elveţian   Francul elveţian   CHF   4.9311   Scădere
Leul moldovenesc   Leul moldovenesc   MDL   0.2489   Creștere
Dolarul canadian   Dolarul canadian   CAD   3.6612   Scădere
Leva bulgărească   Leva bulgărească   BGN   2.5289   Creștere
Forinţi maghiari   Forinţi maghiari   HUF   123.9800   Scădere
Anunturi MyTEX

Credeţi că şi în perioada următoate va creşte valoarea ratelor bancare?

Cele mai citite

                   
Noutăți
 


Abonează-te la newsletter