myTex folosește cookie-uri proprii şi ale terţilor. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Află mai multe.

X
 
 

CAZUL ANIA CAILL. Demisia întregii conduceri a FRSB, asta solicită președintele Comisiei de Tineret și Sport din Camera Deputaților!

  • Apreciez !Nu-mi place !+3
Poze
Video
  • Poze
  • Video
 
 
 
Lucrez...
 

Lucrez...

 
 
 
 
 
Tudor Pop (USR), președintele Comisiei pentru Tineret și Sport din Camera Deputaților, a reacționat și el după luările de poziție ale ministrului Sportului, Eduard Novak - CAZUL ANIA CAILL. Ministrul Sporturilor IA ATITUDINE! Sugerează demisia șefului FRSB..., și COSR - CAZUL ANIA CAILL. COSR, MĂSURĂ DURĂ împotriva FRSB!, în urma neînscrierii schioarei alpine Ania Caill, de către FRSB, la Jocurile Olimpice de la Beijing.
 
„Un pic prea puțin, un pic cam târziu, COSR! Asta nu mai schimbă cu nimic situația actuală. Ania Caill nu va putea participa la Olimpiadă”, a declarat Pop, care a mai spus: „În calitate de președinte al Comisiei de Tineret și Sport din Parlament, consider că este esențial să înțelegem cum sunt sprijiniți sportivii români care vor să facă sport de înaltă performanță de instituțiile și organizațiile ce gestionează bugetul public: federațiile de resort, Comitetul Olimpic Sportiv Român și Ministerul Sportului”.
 
De asemenea, el a relatat, pe pagina sa de Facebook: „A ieșit ministrul Novak să ceară demisia președintelui Federației Române de Schi-Biatlon în speța schioarei Ania Caill. Eu nu știu cine e președintele federației, dar, cu tot respectul, nu este relevant în acest moment. Cel care ia deciziile acolo este secretarul general Puiu Gaspar, responsabil inclusiv pentru declarațiile nefericite din ultima vreme. Dacă pleacă președintele și rămâne Puiu Gașpar SG nu se va schimba nimic la federație. Dl. Novak ar trebui să ceară demisia întregii conducerii, adică președinte, cei trei vicepreședinti și secretarul general sau măcar sa se asigure că se întâmplă acest lucru. Altfel e din categoria vrem schimbare, dar să nu se schimbe nimic. La fel, n-am înțeles poziția dl. Covaliu, președintele COSR, care a declarat că el a făcut tot ce e omenește posibil în acest caz... Păcat ca am ajuns într-o astfel de situație în buza unui eveniment cum sunt Jocurile Olimpice de iarnă. Făcând un pas înapoi, avem aici o radiografie destul de precisă a sportului de înaltă performanță din România. Atât de jos este nivelul de la care plecăm”.
 

 


Loading...

loading...

Comentarii  

Moraru
-1 #1 Moraru 28-01-2022 10:17
Toate leprele din FRSB trebuiesc concediate, dar facut si un control financiar pe ce au cheltuit acele milioane de euro din banii publici!
Citat | Raportează către un administrator
jonelul
+3 #2 jonelul 28-01-2022 13:41
Citez pe Moraru:
Toate leprele din FRSB trebuiesc concediate, dar facut si un control financiar pe ce au cheltuit acele milioane de euro din banii publici!

S-a incheiat acum si a doua zi la Garmisch-Parten kirchen. In proba de coborare Ania Caill a mai bifat un penultim loc 41 din 42 cu 4,57 secunde in urma primei clasate. Rusinea a coborat iarasi pe obrazul Romaniei in vazul intregii lumi, pentru a cata oara ? De ce nu i se interzice acestei asa-zise profesioniste a skiului sa mai participe sub culorile Romaniei ? Alo dom' ministru si dom' deputat care sustineti mediocritatea si falsele valori, se aude ?
Citat | Raportează către un administrator
Moraru
-2 #3 Moraru 28-01-2022 17:23
Jonelule te inseli amarnic! Toate alea 42 de sportive de care zici tu sunt ELITA MONDIALA din care România are si ea o reprezentanta! Cursa de care vorbesti matale este ANtrenament de Cupa Mondiala frate! Vrei sa lasi impresia ca e o cursa ca oricare alta de coborâre! Cupa Mondiala e cea mai dificila competitie in schi alpin si singura care nivel de Cupa Mondiala este Ania Caill! Iar tu si FRSBul vreti sa-i interziceti sa concureze? Veniti ma voi cu una mai buna decat ea! La orice proba! In afara de hatereala nu sunteti buni la nimic!
Ma poate si aia care e din USA si a iesit pe locul 42 ar trebui sa fie data afara din echipa nationala a USA ca face de rusine America! Asta e gandirea ta comunista! Sau frantuzoaica care a iesit pe 40 face rusine Franta, ca nu-i asa in spatele ei e România! RETARDATILOR! EU ma amuz cu voi pe aici dar vad ca sunteti inconjurati de minister de cosr de sposnsori! Ma cum nu iau astia lumina sfanta de la voi hateristii!
Citat | Raportează către un administrator
Mihai_buc
+2 #4 Mihai_buc 28-01-2022 19:42
Citez pe Moraru:
Jonelule te inseli amarnic! Toate alea 42 de sportive de care zici tu sunt ELITA MONDIALA din care România are si ea o reprezentanta! Cursa de care vorbesti matale este ANtrenament de Cupa Mondiala frate! Vrei sa lasi impresia ca e o cursa ca oricare alta de coborâre! Cupa Mondiala e cea mai dificila competitie in schi alpin si singura care nivel de Cupa Mondiala este Ania Caill! Iar tu si FRSBul vreti sa-i interziceti sa concureze? Veniti ma voi cu una mai buna decat ea! La orice proba! In afara de hatereala nu sunteti buni la nimic!
Ma poate si aia care e din USA si a iesit pe locul 42 ar trebui sa fie data afara din echipa nationala a USA ca face de rusine America! Asta e gandirea ta comunista! Sau frantuzoaica care a iesit pe 40 face rusine Franta, ca nu-i asa in spatele ei e România! RETARDATILOR! EU ma amuz cu voi pe aici dar vad ca sunteti inconjurati de minister de cosr de sposnsori! Ma cum nu iau astia lumina sfanta de la voi hateristii!


Ania Caill nu performeaza cum ar trebui la varsta pe care o are. Ca si o comparatie cu alti sportivi care sunt sau ar trebui sa fie in aceeasi liga cu ea dpdv valoric l-am dat exemplu pe Paul Pepene dar pot sa ii dau si pe altii(am vazut ca te tot legi de comparatia mea si de exemplele mele din alte sporturi, si ti-am raspuns pe topicul cu Salomon daca vrei sa te uiti).Si repet, sunt sportivi in lot, care sunt unde trebuie la varsta pe care o au, mai precis, au performante la seniori, exact ca Paul Pepene, campion mondial U23.Acesti sportivi merita sa fie acolo, Ania Caill nu.Daca nu iti place ca l-am dat pe Pepene ca exemplu, o dau pe Stramaturaru, care la momentul actual este locul 18 din peste 50 de sportive in clasamentul cupei mondiale la sanie.Daca nu iti place de Stramaturaru o dau pe Hogas, in fine..

Ce vreau sa scot in evidenta este ca oamenii astia au cu adevarat performante, vin in fata, si au sansa la un loc bun.Este locul lor sa fie in lot.Ania nu are sansa de performanta , vine ultima peste tot, si chiar te rog sa imi arati o performanta a ei din ultimii 5 ani similara cu cea a celor mai sus mentionati.Si aici vorbim de cupa mondiala pe disciplina ei, nu curse de cupa Europei de liga 2.Trebuie sa fii rau intentionat sa nu vezi ca este clar o diferenta intre Stramaturaru si Caill ca si valoare sportiva indiferent de disciplina lor.

Sustinerea junioarelor cu potential este mult mai benefica in acest caz, si resursele sunt mult mai bine alocate catre ele decat spre o sportiva care pur si simplu nu poate mai mult si tot scopul ei , este sa se plimbe pe bani publici pe la competitii bifandu-le de pe ultimul loc.

Tu dai exemplu pe Americani, dar acolo lucrurile stau putin diferit. In America, nu se plateste nici renta viagera si sportivii de la un anumit nivel(cum este cel al Aniei) se intretin exclusiv din sponsorizari.In America la nivel de seniori, nu exista sezoane intregi platite de cluburi abonate la banii bugetarilor cum este clubul Corona Brasov fara de care Ania s-ar fi antrenat in Poiana Brasov pe Drumul Rosu.Cu alte cuvinte, ori esti suficient de bun incat sa te auto sustii din sportul pe care il practici, ori dute fratioare la munca. Nu este societatea obligata sa iti plateasca tie excursile prin Crans Montana, Zauchensee sau mai stiu eu care..Deci comparatia nici nu isi are rostul. Orice sportiv care concureaza pentru americani la seniori foloseste bani privati pentru sezonul competitional, nu bani publici...
Citat | Raportează către un administrator
jonelul
+3 #5 jonelul 29-01-2022 01:00
Citez pe Moraru:
Jonelule te inseli amarnic! Toate alea 42 de sportive de care zici tu sunt ELITA MONDIALA din care România are si ea o reprezentanta! Cursa de care vorbesti matale este ANtrenament de Cupa Mondiala frate! Vrei sa lasi impresia ca e o cursa ca oricare alta de coborâre! Cupa Mondiala e cea mai dificila competitie in schi alpin si singura care nivel de Cupa Mondiala este Ania Caill! Iar tu si FRSBul vreti sa-i interziceti sa concureze? Veniti ma voi cu una mai buna decat ea! La orice proba! In afara de hatereala nu sunteti buni la nimic!
Ma poate si aia care e din USA si a iesit pe locul 42 ar trebui sa fie data afara din echipa nationala a USA ca face de rusine America! Asta e gandirea ta comunista! Sau frantuzoaica care a iesit pe 40 face rusine Franta, ca nu-i asa in spatele ei e România! RETARDATILOR! EU ma amuz cu voi pe aici dar vad ca sunteti inconjurati de minister de cosr de sposnsori! Ma cum nu iau astia lumina sfanta de la voi hateristii!

Gresesti Morare, caci alea din celelalte tari care au iesit pe ultimele locuri nu trebuie date afara deoarece isi vad de treaba lor si se supun regulilor stabilite de federatiile lor. Zici ca fost antrenament si ca nu conteaza, dar cand a iesit sub 2,5 secunde de prima clasata la Cortina D;Amezzo acum cateva zile, tot intr-o cursa de antrenament, ai vazut ce tam-tam a facut MyTexul si ce declaratii de grandomanie a dat Ana Caill, de parca ar fi facut nu stiu ce gaura in cer ? Acum ca a mancat iarasi papara, de ce nu mai iese la rampa sa spuna ca vine lumea buna din ski sa o felicite ? Nu Morare, fata asta nu are nici un viitor in ski, nici in Romania, nici in Franta, nici in Andorra ! De aceea ea trebuie sa faca ciocul mic si sa incerce sa se recladeasca pe baze adevarate, nu pe iluzii desarte vandute de Achiriloaielor, daca vrea sa mai incerce imposibilul.
Citat | Raportează către un administrator
Moraru
-3 #6 Moraru 29-01-2022 12:16
Jonelule, tot astept sa-mi spui cine are viitor in tara asta la schi? Am inteles ANia Caill nu! Atunci cine???? Tot refuzi sa-mi spui! Vorbesti de regului, se pare ca regulile FRSB sunt mai mai ceva ca cele ale federatiilor din USA si Franta! Numai ca acele Federatii isi ajuta sportivele, pe cand FRSB nu! Oricum in afara de Tine si Mihai Buc se pare ca forurile din Sport Minister, COSR, Sponsori, sunt de alta parere! Si asteptam cu nerabdare sa inceapa si Olimpiada! Ca atunci vom vedea si rezultatele celor selectionati de FRSB! Vom mai comenta si atunci!
Citat | Raportează către un administrator
Moraru
-3 #7 Moraru 29-01-2022 12:21
Citez pe Mihai Buc
"Tu dai exemplu pe Americani, dar acolo lucrurile stau putin diferit. In America, nu se plateste nici renta viagera si sportivii de la un anumit nivel(cum este cel al Aniei) se intretin exclusiv din sponsorizari.In America la nivel de seniori, nu exista sezoane intregi platite de cluburi abonate la banii bugetarilor cum este clubul Corona Brasov fara de care Ania s-ar fi antrenat in Poiana Brasov pe Drumul Rosu.Cu alte cuvinte, ori esti suficient de bun incat sa te auto sustii din sportul pe care il practici, ori dute fratioare la munca. Nu este societatea obligata sa iti plateasca tie excursile prin Crans Montana, Zauchensee sau mai stiu eu care..Deci comparatia nici nu isi are rostul. Orice sportiv care concureaza pentru americani la seniori foloseste bani privati pentru sezonul competitional, nu bani publici..."

MIHAI BUC ANIA CAILL SE ANTRENEAZA SI PARTICIPA PE BANII EI! ASA CUM DORESTI TU! DACA N-AI AFLAT ACEST LUCRU TE ROG SA TE DOCUMENTEZI! ARE SPONSORI PRIVATI! NU PRIMESTE UN LEU DE LA FRSB! PE BANI PUBLICI MERG CEI CARE SUNT IN LOTUL NATIONAL ACTUAL! BANII PUBLICI 10 MILIOANE DE EURO PE CARE FRSB I-A PRIMIT IN 4 ANI, FRSB VA TREBUI SA DEA SOCOTEALA CAT DE CURAND! DAR PANA ATUNCI SA ASTEPTAM REZULTATELE LA OLIMPIADA !
Citat | Raportează către un administrator
Mihai_buc
+1 #8 Mihai_buc 29-01-2022 13:08
Citez pe Moraru:
Citez pe Mihai Buc
"Tu dai exemplu pe Americani, dar acolo lucrurile stau putin diferit. In America, nu se plateste nici renta viagera si sportivii de la un anumit nivel(cum este cel al Aniei) se intretin exclusiv din sponsorizari.In America la nivel de seniori, nu exista sezoane intregi platite de cluburi abonate la banii bugetarilor cum este clubul Corona Brasov fara de care Ania s-ar fi antrenat in Poiana Brasov pe Drumul Rosu.Cu alte cuvinte, ori esti suficient de bun incat sa te auto sustii din sportul pe care il practici, ori dute fratioare la munca. Nu este societatea obligata sa iti plateasca tie excursile prin Crans Montana, Zauchensee sau mai stiu eu care..Deci comparatia nici nu isi are rostul. Orice sportiv care concureaza pentru americani la seniori foloseste bani privati pentru sezonul competitional, nu bani publici..."

MIHAI BUC ANIA CAILL SE ANTRENEAZA SI PARTICIPA PE BANII EI! ASA CUM DORESTI TU! DACA N-AI AFLAT ACEST LUCRU TE ROG SA TE DOCUMENTEZI! ARE SPONSORI PRIVATI! NU PRIMESTE UN LEU DE LA FRSB! PE BANI PUBLICI MERG CEI CARE SUNT IN LOTUL NATIONAL ACTUAL! BANII PUBLICI 10 MILIOANE DE EURO PE CARE FRSB I-A PRIMIT IN 4 ANI, FRSB VA TREBUI SA DEA SOCOTEALA CAT DE CURAND! DAR PANA ATUNCI SA ASTEPTAM REZULTATELE LA OLIMPIADA !


Nu esti bine informat si nu stii cum functioneaza un club sportiv.

Caill e legitimata la Corona, club finantat din bani publici si tot odata afiliat la federatie, fara de care sportiva nu ar fi putut participa la nici o competitie majora sub drapelul Romaniei, si acesta fiind si unul din motivele principale pentru care este finantat de primarie din bani publici.Cu alte cuvinte, daca clubul nu era afiliat la FRSB, nu ar fi primit in veci alocare de la bugetul de stat pentru sportivii din disciplinele care se afla sub egida FRSB-ului pentru ca acestia nu puteau reprezenta Romania in competitiile de anvergura facand sport la un club neafiliat.Dupa cum vezi exista o interdependenta intre cluburile sportive de stat si federatiile de profil dpdv al finantarii.

Majoritatea antrenamentelor si plimbarilor ei prin competitiile externe sunt finantate peste 50% din bani publici, restul cativa sponsori.Marunt isul cu care vine ea si domnul antrenor le-ar ajunge cat sa se antreneze in Poiana Brasov cateva luni pe an.In conditiile date este normal sa se ceara rezultate de la ea.

Si daca nu ma crezi pe cuvant, te rog sa te uiti la ultimul ei interviu unde declara ca este sustinuta majoritar de clubul Corona.

S-a tesut o narativa total falsa in jurul acestei sportive, alimentata in mare de grupul din care face parte , si a fost portretizata ca o victima, dar nu este deloc asa.

Si ca sa stii ceva 2.5 milioane euro/an nu este o cifra mare pentru o federatie cu atatea discipline, cluburi,antreno ri si cu peste 3000 de sportivi legitimati la momentul actual.Dar dupa cum am spus, grupul din jurul Aniei a pornit o companie mediatica de defaimare a federatiei.
Citat | Raportează către un administrator
jonelul
+2 #9 jonelul 29-01-2022 14:12
Inca un "succes" derasul lumii: a treia zi de in proba de coborare-antren ament la Garmisch-Parten kirchen si Ania Caill a venit din nou pe ultimul loc, 38 din 38, cu +5,80 secunde ! Acum incepe sa vina lumea buna din ski sa o felicite ! Si observ ca MyTex nu mai informeaza cand e vorba de vesti negative despre aceasta sportiva ! Unde va este verticalitatea si spiritul de reflectare in mod obiectiv a realitatii, dragi jurnalisti ?
Citat | Raportează către un administrator
Mihai_buc
+1 #10 Mihai_buc 29-01-2022 14:19
Citez pe Moraru:
Citez pe Mihai Buc
"Tu dai exemplu pe Americani, dar acolo lucrurile stau putin diferit. In America, nu se plateste nici renta viagera si sportivii de la un anumit nivel(cum este cel al Aniei) se intretin exclusiv din sponsorizari.In America la nivel de seniori, nu exista sezoane intregi platite de cluburi abonate la banii bugetarilor cum este clubul Corona Brasov fara de care Ania s-ar fi antrenat in Poiana Brasov pe Drumul Rosu.Cu alte cuvinte, ori esti suficient de bun incat sa te auto sustii din sportul pe care il practici, ori dute fratioare la munca. Nu este societatea obligata sa iti plateasca tie excursile prin Crans Montana, Zauchensee sau mai stiu eu care..Deci comparatia nici nu isi are rostul. Orice sportiv care concureaza pentru americani la seniori foloseste bani privati pentru sezonul competitional, nu bani publici..."

MIHAI BUC ANIA CAILL SE ANTRENEAZA SI PARTICIPA PE BANII EI! ASA CUM DORESTI TU! DACA N-AI AFLAT ACEST LUCRU TE ROG SA TE DOCUMENTEZI! ARE SPONSORI PRIVATI! NU PRIMESTE UN LEU DE LA FRSB! PE BANI PUBLICI MERG CEI CARE SUNT IN LOTUL NATIONAL ACTUAL! BANII PUBLICI 10 MILIOANE DE EURO PE CARE FRSB I-A PRIMIT IN 4 ANI, FRSB VA TREBUI SA DEA SOCOTEALA CAT DE CURAND! DAR PANA ATUNCI SA ASTEPTAM REZULTATELE LA OLIMPIADA !


Nu esti bine informat si nu stii cum functioneaza un club sportiv.

Caill e legitimata la Corona, club finantat din bani publici si tot odata afiliat la federatie, fara de care sportiva nu ar fi putut participa la nici o competitie majora sub drapelul Romaniei, si acesta fiind si unul din motivele principale pentru care este finantat de primarie din bani publici.Cu alte cuvinte, daca clubul nu era afiliat la FRSB, nu ar fi primit in veci alocare de la bugetul de stat pentru sportivii din disciplinele care se afla sub egida FRSB-ului pentru ca acestia nu puteau reprezenta Romania in competitiile de anvergura facand sport la un club neafiliat.Dupa cum vezi exista o interdependenta intre cluburile sportive de stat si federatiile de profil dpdv al finantarii.

Majoritatea antrenamentelor si plimbarilor ei prin competitiile externe sunt finantate peste 50% din bani publici, restul cativa sponsori.Marunt isul cu care vine ea si domnul antrenor le-ar ajunge cat sa se antreneze in Poiana Brasov cateva luni pe an.In conditiile date este normal sa se ceara rezultate de la ea.

Si daca nu ma crezi pe cuvant, te rog sa te uiti la ultimul ei interviu unde declara ca este sustinuta majoritar de clubul Corona.

S-a tesut o narativa total falsa in jurul acestei sportive, alimentata in mare de grupul din care face parte , si a fost portretizata ca o victima, dar nu este deloc asa.

Si ca sa stii ceva 2.5 milioane euro/an nu este o cifra mare pentru o federatie cu atatea discipline, cluburi,antreno ri si cu peste 3000 de sportivi legitimati la momentul actual.Dar dupa cum am spus, grupul din jurul Aniei a pornit o companie mediatica de defaimare a federatiei .
Citat | Raportează către un administrator
Călin Piştea
+1 #11 Călin Piştea 29-01-2022 14:41
Pentru Jonelul: https://www.mytex.ro/stiri/184-sport/alte-sporturi/636772-cupa-mondiala-ce-a-facut-azi-ania-caill-in-coborarea-de-la-garmisch-un-loc-10-pentru-romania-la-europenele-de-biatlon.html
Citat | Raportează către un administrator
jonelul
+1 #12 jonelul 29-01-2022 15:37
Citez pe Călin Piştea:
Pentru Jonelul: https://www.mytex.ro/stiri/184-sport/alte-sporturi/636772-cupa-mondiala-ce-a-facut-azi-ania-caill-in-coborarea-de-la-garmisch-un-loc-10-pentru-romania-la-europenele-de-biatlon.html

Da multumesc, dar ati asteptat cam mult si nu prea va cam tras inima ca sa dati stirea. Eu v-am luat fatza, cum se zice in termeni jurnalistici, fiindca am comentat cu mult inaintea voastra !
Citat | Raportează către un administrator

Adaugă comentariu


ATENŢIE
Dacă te înregistrezi pe mytex.ro, comentariile tale vor fi publicate automat și chiar poți scrie propriile articole!
Sau folosește o adresă de mail validă pentru publicare automată după 3 comentarii aprobate.



 

Meteo

 
MyTex - Stiri Online Brasov

Poza zilei

 
husqvarna

Citește ziarul

Radio TexFm


Comprest S.A.

Curs BNR

Vi, 20 Mai 2022
Euro   Euro   EUR   4.9477   Creștere
Dolarul american   Dolarul american   USD   4.6725   Scădere
Lira sterlină   Lira sterlină   GBP   5.8325   Scădere
Francul elveţian   Francul elveţian   CHF   4.8048   Scădere
Leul moldovenesc   Leul moldovenesc   MDL   0.2453   Scădere
Dolarul canadian   Dolarul canadian   CAD   3.6568   Scădere
Leva bulgărească   Leva bulgărească   BGN   2.5297   Creștere
Forinţi maghiari   Forinţi maghiari   HUF   128.6400   Creștere
Anunturi MyTEX

Ar trebui relaxate sancțiunile împotriva Rusiei pentru a se preveni o criză alimentară severă?

Cele mai citite

                   
Noutăți
 


Abonează-te la newsletter