Vaticanul exclude probabilitatea unei întâlniri cu extratereştri

• Apreciez !Nu-mi place !0

Părintele José Funes, directorul Observatorului Astronomic de la Vatican, consideră că este foarte improbabilă o întâlnire de gradul trei între pământeni și reprezentanții unei potențiale civilizații de pe altă planetă, informează AFP. José Funes a mai spus că descoperirea de către NASA a planetei Kepler 452b (foto dreapta), exoplanetă similară Pământului, constituie totuşi „o veste bună“. „Există probabilitatea (ca acolo) să existe viață și, de ce nu, chiar viață inteligentă, însă nu vom avea cum să aflăm cu certitudine niciodată din cauza distanței enorme dintre Pământ și Kepler 452b“, a spus acesta. Kepler 452b este situată la 1.400 de ani lumină.

Amintim că luna trecută, o echipă de astronomi a anunțat descoperirea, prin intermediul telescopului orbital Kepler, a unei exoplanete foarte asemănătoare Pământului, Kepler 452b. Această planetă, cu 60% mai mare decât Terra, este telurică și se află în constelația Cygnus (Lebăda).

De asemenea, o echipă de astronomi de la Universitatea din Geneva a descoperit un nou sistem solar în apropierea relativă a sistemului nostru, din care fac parte trei planete telurice gigantice. Acest sistem solar este relativ aproape de noi, aflându-se la o distanță de 21 de ani lumină, spun astronomii.

MyTex - Stiri Online Brasov

Brai-Cata - Colecteaza selectiv

Comprest S.A.

Vi, 27 Mai 2022
Euro   Euro   EUR   4.9429   Creștere
Dolarul american   Dolarul american   USD   4.6098   Scădere
Lira sterlină   Lira sterlină   GBP   5.8083   Scădere
Francul elveţian   Francul elveţian   CHF   4.8066   Scădere
Leul moldovenesc   Leul moldovenesc   MDL   0.2418   Scădere
Dolarul canadian   Dolarul canadian   CAD   3.6187   Creștere
Leva bulgărească   Leva bulgărească   BGN   2.5272   Creștere
Forinţi maghiari   Forinţi maghiari   HUF   125.7900   Scădere

Credeți că primarul Allen Coliban va face „curățenie” la secția de handbal a CSM Corona Brașov după ratarea promovării în Liga Națională?

Cele mai citite