myTex folosește cookie-uri proprii şi ale terţilor. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Află mai multe.

X
 
 

Update. Comunicatul STS după ERORILE FATALE de la Caracal! Presupus criminal în serie, lăsat să-și execute liniștit victima care sunase la 112

  • Apreciez !Nu-mi place !0
Poze
Video
  • Poze
  • Video
 
 
 
Lucrez...
 

Lucrez...

 
 
 
 
 

Instituțiile statului se acuză reciproc după moartea adolescentei în vârstă de 15 ani care a fost victima unui criminal din Caracal, județul Olt.

Imobiliare.ro

Alexandra Măceşanu a dispărut miercuri, după ce a fost luată la ocazie, iar ieri a reușit să sune de trei ori la 112, pentru a anunța că este sechestrată, totuși autoritățile au fost incompetente și au descins în casa suspectului abia azi-dimineață, la 19 ore după apelurile la 112, când pentru Alexandra era mult prea târziu... Fata ar fi fost ucisă și incinerată, fiind găsite doar rămășite arse, haine și bijuterii. 

Resturile umane descoperite în gospodăria lui Gheorghe Dincă trebuie analizate, pentru a se stabili câtor persoane aparțin, întrucât este posibil să avem de-a face cu un criminal în serie...

Bărbatul ar fi ucis înaintea Alexandrei cel puțin o altă tânără, dispărută tot după autostop, acum trei luni. Dacă dispariția Mihaelei Luiza Melencu, 19 ani, ar fi fost soluționată la timp, Alexandra nu mai ajungea la rândul ei victimă... Minora era nepoata lui Alexandru Cumpănașu, președintele Coaliției Naționale pentru Modernizarea României, care a cerut demisia șefului STS (în caz contrar, va depune plângere la Parchet, după cum a declarat în presă - pentru detalii CITIȚI ȘI: Update. Adolescente, victime ale unui CRIMINAL în SERIE?! Reacția președintelui, după ce s-a aflat că una dintre fete ceruse ajutor la 112!).  

Redăm comunicatul celor de la Serviciul Telecomunicații Speciale, remis după ce reprezentanții Poliției Române au acuzat că nu li s-a indicat corespunzător locul de unde a sunat Alexandra, fiind făcute percheziții la trei adrese greșite.

Iată comunicatul STS:

„La fiecare din cele trei apeluri, informația de localizare primară a fost disponibilă la nivelul Dispeceratului de Poliție, fiind transmisă de către furnizorul reţelei publice mobile de telefonie la iniţierea apelului, sub forma unui identificator de sector de celulă (cell-id/sector-id), conform art. 27 din Decizia ANCOM nr. 1023/2008. Această informație de localizare primară a fost preluată de sistemele informatice SNUAU și pusă la dispoziţia operatorilor 112 şi dispecerului Poliției, în sistemul informatic GIS, așa cum a fost primită, pe timpul procesării apelului.

Referitor la cazul aflat în discuție, către numărul de urgență 112 au fost inițiate 3 apeluri la 112:

Primul apel a fost preluat de operatorul 112, la ora 11:05:07

-          11:05:41: operatorul 112 a apelat dispeceratul Poliției

-          11:05.52: apelanta a deconectat apelul cu operatorul 112

-          11:06:55: dispecerul Poliției a preluat cazul de la operatorul 112, apelanta nemaifiind în convorbire;

Al doilea apel a fost preluat de operatorul 112, la ora 11:06:25

-          11:06:55: operatorul 112 a apelat dispeceratul Poliției

-          11:07:53: dispecerul Poliției a preluat apelul, fiind în legătură directă cu apelanta;

Pe timpul discuției cu dispecerul de la Poliție, apelanta nu a reușit să furnizeze date privind adresa/locația în care se află, dar a furnizat o adresă de pe o carte de vizită pe care o găsise în locația în care se afla. Apelanta a menționat că nu știe dacă adresa de pe cartea de vizită este cea în care se află la momentul apelului.

Al treilea apel a fost preluat de operatorul 112 la ora 11:12:36

-          11:12:43: operatorul 112 a apelat dispeceratul Poliției

-          11:12:51: dispecerul Poliției a preluat apelul, fiind în legătură directă cu apelanta;

Ulterior, pentru a obține informații suplimentare referitor la locul în care se afla apelanta, operatorul 112 a încercat de nouă ori să reapeleze numărul de pe care s-a efectuat apelul, la toate aceste apeluri intrând mesageria vocală.

STS nu identifică locul telefonului și nici celula operatorului de telefonie prin care se efectuează apelul.

Toate aceste informații sunt furnizate de către furnizorul reţelei publice mobile de telefonie la iniţierea apelului, sub forma unor sectoare de cerc și sunt disponibile la nivelul operatorilor și dispecerilor implicați în gestionarea cazului”.

CITIȚI ȘI:

ȘOCANT. CRIME ÎN SERIE?! Rămășițele unor tinere dispărute după autostop ar fi fost găsite în casa unui mecanic auto! (FOTO și VIDEO)

 

 

 

 

 


Loading...

loading...

Adaugă comentariu


ATENŢIE
Dacă te înregistrezi pe mytex.ro, comentariile tale vor fi publicate automat și chiar poți scrie propriile articole!
Sau folosește o adresă de mail validă pentru publicare automată după 3 comentarii aprobate.



 

Meteo

 
Imobiliare.ro

Poza zilei

 

Video-ul zilei

 
Insigra Angajeaza

Citește ziarul

Radio TexFm


Anunturi MyTEX
Vrei sa-ti dezvolti afacerea?

Curs BNR

Mie, 18 Sep 2019
Euro   Euro   EUR   4.7354   Creștere
Dolarul american   Dolarul american   USD   4.2876   Scădere
Lira sterlină   Lira sterlină   GBP   5.3426   Creștere
Francul elveţian   Francul elveţian   CHF   4.3067   Scădere
Leul moldovenesc   Leul moldovenesc   MDL   0.2425   Creștere
Dolarul canadian   Dolarul canadian   CAD   3.2327   Scădere
Leva bulgărească   Leva bulgărească   BGN   2.4211   Creștere
Forinţi maghiari   Forinţi maghiari   HUF   142.2500   Creștere
Anunturi MyTEX

Se va afla adevărul privind dosarul revoltei anticomuniste din Brașov?

Cele mai comentate

                       
Noutăți
 


Abonează-te la newsletter