#

myTex folosește cookie-uri proprii şi ale terţilor. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Află mai multe.

X
 
 

Modalități prin care să-ți îmbunătățești sistemul imunitar. Ține cont de aceste sfaturi pentru o viață sănătoasă!

  • Apreciez !Nu-mi place !0
Poze
Video
  • Poze
  • Video
 
 
 
Lucrez...
 

Lucrez...

 
 
 
 
 

Sistemul nostru imunitar are un rol extrem de important. El ne protejează organismul de microorganismele străine și periculoase care ajung, din nefericire, în corpul nostru. Totuși, uneori mai dă greș, așa că ne mai și îmbolnăvim. Diferențele de temperatură, stresul și mediul înconjurător pot avea efecte negative asupra sistemului imunitar.

Mai jos vei descoperi câteva sfaturi despre cum să-ți îmbunătățești sistemul imunitar, astfel încât să fii protejat în totalitate de virusurile și bacteriile care vor să-ți facă rău. Să începem!

Ia-ți doza necesară de vitamine

Vorbim aici nu doar de vitaminele existente în fructe și legume, ci și de suplimente. În principiu, cel mai bine este să-ți iei cât mai multe vitamine din surse naturale, precum pește, legume verzi și citrice.

Totuși, în cazul în care nu-ți poți asigura aportul de nutrienți din acestea, există întotdeauna suplimente pe care le poți utiliza. Cele mai cunoscute sunt pastiluțele cu vitamina C, dar mai există și altele extrem de folositoare. Spre exemplu, am descoperit pe piață capsule cu CBD cu formula Omega-3 care te pot ajuta să te menții în formă.

Spală-te cât mai des pe mâini

Până nu demult eram învățați să ne spălăm pe mâini după ce mergeam la toaletă, precum și înainte de masă. Totuși, ultimii doi ani ne-au demonstrat cât de important este să te speli pe mâini cât mai des posibil. De ce? Există tot felul de bacterii și microbi pe suprafețele pe care le atingem zilnic. În sezonul virozelor, este extrem de important să ne ferim de aceste microorganisme dăunătoare.

Nu neglija somnul!

Un somn de calitate este cel mai bun aliat al sistemului imunitar. Totuși, trebuie să ții cont de un aspect foarte important! Nu este vorba doar de numărul de ore dormite, ci și de calitatea somnului. Cofeina, alcoolul și mesele bogate în proteine înainte de culcare afectează extrem de mult calitatea somnului, deși numărul de ore poate rămâne neschimbat. Dacă vrei să ai parte de un somn odihnitor și sănătos, nu mai bea cafea după prânz. Cofeina este un stimulent al sistemului nervos și inhibă capacitatea creierului de a elibera hormonul somnului.

Stresul - inamicul sistemului imunitar

Ți s-a întâmplat vreodată să te simți extrem de obosit/obosită din cauza stresului, deși mâncai sănătos și dormeai suficient? Dacă da, atunci înțelegi unde vreau să bat. Stresul este asociat cu numeroase afecțiuni, legate direct de capacitatea sistemului imunitar de a face față intrușilor. Așa că încearcă să te relaxezi un pic și totul va fi bine!

 

 


Loading...

loading...

Adaugă comentariu


ATENŢIE
Dacă te înregistrezi pe mytex.ro, comentariile tale vor fi publicate automat și chiar poți scrie propriile articole!
Sau folosește o adresă de mail validă pentru publicare automată după 3 comentarii aprobate.



 

Meteo

 
MyTex - Stiri Online Brasov

Poza zilei

 
Brai-Cata - Colecteaza selectiv

Citește ziarul

Radio TexFm


Comprest S.A.

Curs BNR

Lun, 27 Iun 2022
Euro   Euro   EUR   4.9459   Scădere
Dolarul american   Dolarul american   USD   4.6730   Scădere
Lira sterlină   Lira sterlină   GBP   5.7464   Scădere
Francul elveţian   Francul elveţian   CHF   4.8803   Scădere
Leul moldovenesc   Leul moldovenesc   MDL   0.2442   Scădere
Dolarul canadian   Dolarul canadian   CAD   3.6262   Creștere
Leva bulgărească   Leva bulgărească   BGN   2.5288   Scădere
Forinţi maghiari   Forinţi maghiari   HUF   122.6100   Scădere
Acesta este spatiul pentru reclama ta!

Merită Mariana Tîrcă să devină selecționer al primei reprezentative a României?

Cele mai citite

                   
Noutăți
 


Abonează-te la newsletter