myTex folosește cookie-uri proprii şi ale terţilor. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Află mai multe.

X
 
 

Autostrada Comarnic-Brașov: Nu există proiect tehnic, doar niște schițe din 2005

  • Apreciez !Nu-mi place !-5
Poze
Video
  • Poze
  • Video
 
 
 
Lucrez...
 

Lucrez...

 
 
 
 
 

Cătălin Drulă a explicat la RFI de ce durează atât de mult proiectele de infrastructură din România:

„Infrastructura mare, rutieră, feroviară are un timp destul de lung de implementare, cu cât devine mai complicată. Dacă suntem în zona montană, un ciclu de implementare a unui astfel de proiect poate să fie cinci, șapte, zece ani, de la momentul în care ai ideea că vrei să faci autostrada. Ce ar trebui să se întâmple în primii ani, în primul an, doi ani, ar fi acele studii de teren, studii geo-tehnice, proiectarea acelei autostrăzi și apoi urmează execuția, care dacă ne uităm la zone comparabile, mă refer la autostrăzile montane, pentru că sunt proiectele care ne dor cel mai tare, pentru că nu avem trecerile montane în România, poate să dureze trei, patru, cinci, șase ani, în funcție de complexitatea proiectului”.

Ministrul Transporturilor subliniază că „problema noastră în România este că nu am făcut cum trebuie ani și ani și ani de-a rândul acești pași preliminari. Eu nu găsesc în momentul în care intru în minister acum un proiect tehnic bun pentru autostrada Comarnic-Brașov, nu găsesc nici un fel de proiect tehnic pentru autostrada Comarnic-Brașov, nu există și el nu exista nici în 2015, nu exista nici în 2010. Ce există e un studiu de fezabilitate, care eu aș spune că e mai degrabă la nivel de studiu de prefezabilitate, niște schițe, făcut în 2005 (…). Un proiect de anvergură, până la urmă, nici o casă nu se poate face fără un proiect tehnic. La fel, o autostradă cu atât mai puțin, care are viaducte, tuneluri, lucrări ample”.

Întrebat dacă a primit vreo explicație de la fostul ministru, Cătălin Drulă a răspuns: „Pentru această autostradă Comarnic-Brașov în particular există în momentul de față o licitație lansată pentru realizarea acelui proiect tehnic, dar fostul ministru a fost un an, lucrurile astea se întâmplă de 15-20 de ani”.

 


Loading...

loading...

Comentarii  

Barbu Gh.
+4 #1 Barbu Gh. 31-12-2020 09:42
ȘI CARE AR FI PROBLEMA!? Doar nu-și închipuia careva că cei ce-au fost miniștri la transporturi de-a lungul timpului au fost și interesați de bunăstarea populației. NU, EI AU FURAT BANII PRIN AȘA-ZISELE „STUDII DE FEZABILITATE” FĂCUTE DE FIRMELE DE CASĂ. Miniștri printre care îi menționăm pe: Organu, Băselu, Muiagiu, Șova.....
Citat | Raportează către un administrator
Bartolomeu
+3 #2 Bartolomeu 31-12-2020 14:22
Cătălin Drulă a explicat: ...mersul pe jos este foarte sanatos..., concluzia tuturor ministrilor dupa multe studii de fals-"abilitate ";Semper idem -> Mereu același! Bartolomeu
Citat | Raportează către un administrator

Adaugă comentariu


ATENŢIE
Dacă te înregistrezi pe mytex.ro, comentariile tale vor fi publicate automat și chiar poți scrie propriile articole!
Sau folosește o adresă de mail validă pentru publicare automată după 3 comentarii aprobate.



 

Meteo

 
MyTex - Stiri Online Brasov

Poza zilei

 
FIN-ECO -Elimina deseurile responsabil!

Citește ziarul

Radio TexFm


Comprest S.A.

Curs BNR

Vi, 03 Dec 2021
Euro   Euro   EUR   4.9487   Scădere
Dolarul american   Dolarul american   USD   4.3767   Creștere
Lira sterlină   Lira sterlină   GBP   5.8121   Scădere
Francul elveţian   Francul elveţian   CHF   4.7595   Creștere
Leul moldovenesc   Leul moldovenesc   MDL   0.2460   Scădere
Dolarul canadian   Dolarul canadian   CAD   3.4089   Scădere
Leva bulgărească   Leva bulgărească   BGN   2.5302   Scădere
Forinţi maghiari   Forinţi maghiari   HUF   136.0500   Scădere
Anunturi MyTEX

Consideraţi că accesul în biserici ar trebui să fie permis doar celor care au certificat verde?

Campanii Publicitare Outdoor

Cele mai citite

                   
Noutăți
 


Abonează-te la newsletter