myTex folosește cookie-uri proprii şi ale terţilor. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Află mai multe.

X
 
 

Funcționarul electronic își începe activitatea la Primăria Brașov

  • Apreciez !Nu-mi place !-6
Poze
Video
  • Poze
  • Video
 
 
 
Lucrez...
 

Lucrez...

 
 
 
 
 

Funcționarul electronic își va începe activitatea la Primăria Brașov.

Acesta este un sistem self-service, amplasat la intrarea în Primărie, cu ajutorul căruia cetățenii pot depune documente și pot plăti taxe, impozite sau amenzi.

Are un meniu simplu și intuitiv, astfel încât utilizarea lui să fie facilă majorități brașovenilor, conform reprezentanților Primăriei Brașov.

Acest terminal interactiv pentru servicii electronice şi management documente are ecran tactil, tastatură antivandal, trackball pentru navigare pe ecran.

Are și un cititor de carte de identitate, un inscriptor şi cititor de coduri de bare, un scanner intern pentru documente și un POS pentru realizarea plăţilor electronice.

„Ca și flux, cetățeanul va trebui să aibă cartea de identitate - pentru că aceasta se scanează, se preiau datele cetățeanului, iar în funcție de demersul ales se solicită și actul pe care dorește să îl depună în terminal. Colegii de la Centrul de Informații pentru Cetățeni, la o anumită oră, preiau din terminal actele depuse de cetățeni. Totodată, acestea sunt scanate și atașate la numărul de înregistrare. Practic, ele merg și pe fluxul electronic către primărie, și fizic, fiind descărcate și preluate. Se pot efectua și plăți cu cardul, contactless sau cu introducerea PIN-ului din tastatură. Practic, acest funcționar public electronic ne ajută să nu mai avem interacțiune cu funcționarul și ne putem descurca singuri, pas cu pas, prin demersurile electronice pe care le pune la dispoziție”, a precizat Gabriela Vlad, director Direcția Tehnologii Informaționale și Servicii electronice, din cadrul Primăriei Brașov.

Investiția a fost făcută în cadrul proiectului de extindere a programului de digitalizare a serviciilor primăriei, eFuncţionar+ - Servicii electronice şi simplificare administrativă”, program finanțat prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014 -2020 (POCA).
Valoarea totală a proiectului - care a ajuns la final - este de 2.837.126,47 lei, din care, finanţare eligibilă nerambursabilă din Fondul Social European, Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014 -2020 (POCA) Axa prioritară 2: 2.344.798,50 lei. 

Proiectul a început în data de 6 octombrie 2018 și se încheie mâine.

Mai multe informații - AICI.

 


Loading...

loading...

Comentarii  

Willy
-1 #1 Willy 05-10-2021 21:15
Cand tragem apa dupa barbughe?
Citat | Raportează către un administrator

Adaugă comentariu


ATENŢIE
Dacă te înregistrezi pe mytex.ro, comentariile tale vor fi publicate automat și chiar poți scrie propriile articole!
Sau folosește o adresă de mail validă pentru publicare automată după 3 comentarii aprobate.



 

Meteo

 
MyTex - Stiri Online Brasov

Poza zilei

 
Brai-Cata - Colecteaza selectiv

Citește ziarul

Radio TexFm


Grand Hotel

Curs BNR

Joi, 02 Dec 2021
Euro   Euro   EUR   4.9490   Stagnare
Dolarul american   Dolarul american   USD   4.3688   Scădere
Lira sterlină   Lira sterlină   GBP   5.8169   Scădere
Francul elveţian   Francul elveţian   CHF   4.7466   Creștere
Leul moldovenesc   Leul moldovenesc   MDL   0.2465   Scădere
Dolarul canadian   Dolarul canadian   CAD   3.4149   Scădere
Leva bulgărească   Leva bulgărească   BGN   2.5304   Stagnare
Forinţi maghiari   Forinţi maghiari   HUF   136.6000   Creștere
Acesta este spatiul pentru reclama ta!

Consideraţi că accesul în biserici ar trebui să fie permis doar celor care au certificat verde?

Campanii Publicitare Outdoor

Cele mai citite

                   
Noutăți
 


Abonează-te la newsletter