myTex folosește cookie-uri proprii şi ale terţilor. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Află mai multe.

X
 
 

BRAȘOV. „Nu suntem cămile”

  • Apreciez !Nu-mi place !-4
Poze
Video
  • Poze
  • Video
 
 
 
Lucrez...
 

Lucrez...

 
 
 
 
 

Preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Adrian Veştea, a participat marţi la activităţile pregătite de elevii Colegiului Tehnic „Mircea Cristea” din Braşov cu ocazia lansării campaniei paneuropene „#WaterofTheFuture”. Data aleasă pentru acest eveniment nu a fost întâmplătoare, având în vedere că în 22 martie este Ziua Mondială a Apei.

Liceenii de la „Mircea Cristea” au organizat o expoziţie cuprinzând machete, desene şi chiar poezii dedicate acestei campanii, au postat afişe în clădirile liceului, au distribuit flyere şi au vorbit despre necesitatea de a pune capăt risipei de apă. De asemenea, elevii au prezentat un flash-mob în curtea liceului, formând simbolul chimic al apei: H2O (foto 1).

În cadrul campaniei „#WaterofTheFuture”, Liceul „Şt. O. Iosif” Rupea a pregătit o expoziţie de fotografii precedată de un scurt program artistic, de Ziua Mondială a Apei; la Colegiul Naţional „Aprily Lajos” Brașov, pe parcursul lunii martie, elevii din clasele primare au învăţat despre circuitul apei în natură şi poluarea apelor şi au făcut experimentul micului grădinar; elevii de liceu au organizat un challenge pe Instagram, cu poze şi video-uri prin care să atragă atenţia asupra risipirii apei; la Colegiul Naţional „Radu Negru” din Făgăraş: realizarea de machete din materiale reciclabile şi carton în care să fie pusă în evidenţă influenţa apelor asupra vieţuitoarelor; realizarea unei prezentări care să evidenţieze atât calităţile apei, cât şi sursele de poluare a apei; realizarea unei broşuri/afiş cuprinzând 10 sfaturi utile pentru protejarea apelor; expoziţie foto cu tema „Apa, sursa vieţii”; prezentare „Povestea picăturii de apă”; campanie stradală de informare asupra risipei de apă; Liceul Tehnologic Silvic „Dr. Nicolae Rucăreanu” Braşov: sesiune de comunicări pe tema informării tinerilor despre politicile de responsabilizare cu privire la deficitul resurselor de apă; Universitatea „Transilvania”: laborator de chimie cu tema „Proprietăţile fizice ale apei. Determinarea caracterului acido-bazic”, pentru elevii clasei a VII-a de la Şcoala Gimnazială nr. 5 din Braşov.

„Fără apă nu există viitor”

Toate aceste activități au stat sub semnul proiectului „People and Planet – A Common Destiny”, în care Consiliul Judeţean Braşov este partener alături de alte opt state membre UE, administraţia judeţeană încercând astfel să atragă atenţia asupra rolului pe care îl are fiecare dintre persoană în diminuarea risipei de apă şi în conservarea resurselor naturale.„Fără apă nu există viitor. 22 martie este Ziua Mondială a Apei, ziua pe care întreaga lume o dedică acestei resurse naturale fără de care viaţa nu ar fi posibilă. Este ziua în care trebuie să înţelegem că apa este o resursă limitată şi că sute de milioane de oameni sunt nevoiţi să trăiască fără a dispune de apă potabilă accesibilă şi curată”, a declarat preşedintele CJ Braşov, continuând: „Îi felicit pe elevii Colegiului Tehnic «Mircea Cristea» şi, în egală măsură, pe elevii de la Colegiul Naţional «Aprily Lajos», Liceul Tehnologic Silvic «Dr. Nicolae Rucăreanu», Colegiul de Ştiinţe «Grigore Antipa», Colegiul Naţional «Radu Negru» Făgăraş, Liceul «Şt. O. Iosif» Rupea, precum şi pe studenţii Facultăţii de Design de Produs şi Mediu din cadrul Universităţii «Transilvania», care s-au implicat alături de colegii mei din Consiliul Judeţean în această campanie”.

Campanie paneuropeană

În 22 martie, toate cele opt state europene partenere în cadrul proiectului „People and Planet – A Common Destiny” au lansat campania paneuropeană „#WaterofTheFuture”, o acţiune comună dedicată abordării uneia dintre cele mai mari probleme cu care se confruntă multe ţări – criza apei. Campania media internaţională îşi propune să crească gradul de conştientizare a populaţiei cu privire la deficitul de apă din cele 8 state membre ale UE, subliniind criza actuală a apei şi oferind soluţii pe care cetăţeanul obişnuit le poate implementa pentru a conduce la schimbare.

Mesajul campaniei este unul foarte simplu, dar explicit: „Noi, oamenii, nu suntem cămile #NotACamel şi nu putem supravieţui fără apă mai mult de trei zile”.

 


Loading...

loading...

Comentarii  

Barbu Gh.
+2 #1 Barbu Gh. 23-03-2022 07:34
Și cine plătește joaca bitongilor haștagiști?
Nu, tati, dacă chiar vor cu „ecologeală”, să lase joaca și lătratul, să se echipeze corespunzător, cu croncanul în frunte, și să ecologizeze malurile apelor curgătoare din județ de peturi și alte mizerii. Păi nu? Nu cu poze în presă.
Citat | Raportează către un administrator

Adaugă comentariu


ATENŢIE
Dacă te înregistrezi pe mytex.ro, comentariile tale vor fi publicate automat și chiar poți scrie propriile articole!
Sau folosește o adresă de mail validă pentru publicare automată după 3 comentarii aprobate.



 

Meteo

 
MyTex - Stiri Online Brasov

Poza zilei

 
FIN-ECO -Elimina deseurile responsabil!

Citește ziarul

Radio TexFm


FEG Education

Curs BNR

Vi, 01 Iul 2022
Euro   Euro   EUR   4.9461   Creștere
Dolarul american   Dolarul american   USD   4.7286   Scădere
Lira sterlină   Lira sterlină   GBP   5.7088   Scădere
Francul elveţian   Francul elveţian   CHF   4.9311   Scădere
Leul moldovenesc   Leul moldovenesc   MDL   0.2489   Creștere
Dolarul canadian   Dolarul canadian   CAD   3.6612   Scădere
Leva bulgărească   Leva bulgărească   BGN   2.5289   Creștere
Forinţi maghiari   Forinţi maghiari   HUF   123.9800   Scădere
Anunturi MyTEX

Consideraţi că Allen Coliban ar fi bun în postura de preşedinte al USR?

Cele mai citite

                   
Noutăți
 


Abonează-te la newsletter