myTex folosește cookie-uri proprii şi ale terţilor. Continuarea navigării implică acceptarea lor. Află mai multe.

X
 
 

CORONAVIRUS BRAȘOV. LA ZI... Persoane internate, carantinate, izolate, decedate

  • Apreciez !Nu-mi place !-6
Poze
Video
  • Poze
  • Video
 
 
 
Lucrez...
 

Lucrez...

 
 
 
 
 
Instituția Prefectului informează că, potrivit datelor furnizate de Direcția de Sănătate Publică și Centrul Județean de Coordonare și Conducere a Intervenției, situația epidemiologică privind COVID-19 în județul Brașov se prezintă astfel:
 
■ Număr de cazuri confirmate de la începutul pandemiei: 68.341, dintre care 253 de cazuri de la ultima raportare
 
■ În ultimele 24 de ore au fost raportate 2.591 teste efectuate, dintre care 892 teste RT-PCR și 1.699 teste rapide antigen
 
■ 83 pacienți internați în spitale, dintre care 7 la ATI
 
■ 880 persoane cu test pozitiv aflate în izolare la domiciliu/locația declarată
 
■ 667 persoane aflate în carantină la domiciliu/locația declarată
 
■ 0 persoane în carantină instituționalizată
 
■ 1.878 persoane decedate de la începutul pandemiei, dintre care 1 persoană de la ultima raportare
 

 


Loading...

loading...

Comentarii  

Barbu Gh.
+2 #1 Barbu Gh. 06-01-2022 20:58
Ce mai găsim în presa națională cu referire la felul cum fac rumânașii raportări:
„Our World in Data, cea mai relevantă sursă de date oficiale la nivel mondial, conține informații false la numărul de testări Covid zilnice din România. Și nu vorbim de o eroare de redactare, ci de cu totul și cu totul alte cifre decât cele raportate pe plan intern în țara noastră. Culmea este că singurele date umflate, de peste 10 ori în cele mai multe cazuri, sunt la capitolul testări zilnice, în rest cifrele cazurilor zilnice, ale vaccinărilor și ale deceselor sunt exacte.

De exemplu, în 9 noiembrie 2020, pe Our World in Data (OWID), România apare cu 146.223 teste, în timp ce raportarea internă a Ministerului Sănătății este de 11.445 de teste, în 14 martie 2021 se raportau 150.943 de teste pe OWID, iar în țară doar 20.535, în 5 noiembrie 2021 se înregistrau 444.777 de teste efectuate, iar în raportările Grupului de Informare Strategică erau doar 57.801. Recordul absolut de teste efectuate într-o zi apărut pe Our World in Data a fost atins în 26 noiembrie 2021, cu 482.461 de teste, în timp ce Ministerul Sănătății anunța doar 47.702 teste. Nici în acest an raportările diferite nu au dispărut, astfel că, în 3 ianuarie 2022, pe Our World in Data, apăream cu 71.850 de testări, iar Ministerul Sănătății anunța doar 29.740. Ce poate să însemne acest lucru? Pentru că nu putem vorbi despre o greșeală în formă continuă la un asemenea nivel. Ne putem gândi la un fel de contabilitate dublă ținută de Ministerul Sănătății? Dar în ce scop? Să arătăm celorlalte țări că la noi se fac testări multe, când, de fapt, nu se fac? Se fac oare atât de multe testări și atunci numărul de cazuri nu mai este chiar atât de mare pe cât se considera? Ce încredere mai putem avea în raportările oficiale? Sunt, oare, reale cifrele cazurilor Covid?”

Eeee, dar nu se poate, propaganda waxxxerristă este corectă, ea lucrează „științific” are „statisticieni” pricepuți, și „profesioniști adevărați” ca Jumară, Cherecheș, Imbri, Ghiță, aRahat, ce naiba.... Ei nu ar minți niciodată, sub nici-o formă. măCiucă, „eroul” și Cuțu, „geniul finanțelor” liberale, sunt chezășia seriozități „liberale”, doar este fapt dovedit.
Citat | Raportează către un administrator
Willy
-5 #2 Willy 07-01-2022 00:33
Citez pe Barbu Gh.:
Ce mai găsim în presa națională cu referire la felul cum fac rumânașii raportări:
„Our World in Data, cea mai relevantă sursă de date oficiale la nivel mondial, conține informații false la numărul de testări Covid zilnice din România. Și nu vorbim de o eroare de redactare, ci de cu totul și cu totul alte cifre decât cele raportate pe plan intern în țara noastră. Culmea este că singurele date umflate, de peste 10 ori în cele mai multe cazuri, sunt la capitolul testări zilnice, în rest cifrele cazurilor zilnice, ale vaccinărilor și ale deceselor sunt exacte.

De exemplu, în 9 noiembrie 2020, pe Our World in Data (OWID), România apare cu 146.223 teste, în timp ce raportarea internă a Ministerului Sănătății este de 11.445 de teste, în 14 martie 2021 se raportau 150.943 de teste pe OWID, iar în țară doar 20.535, în 5 noiembrie 2021 se înregistrau 444.777 de teste efectuate, iar în raportările Grupului de Informare Strategică erau doar 57.801. Recordul absolut de teste efectuate într-o zi apărut pe Our World in Data a fost atins în 26 noiembrie 2021, cu 482.461 de teste, în timp ce Ministerul Sănătății anunța doar 47.702 teste. Nici în acest an raportările diferite nu au dispărut, astfel că, în 3 ianuarie 2022, pe Our World in Data, apăream cu 71.850 de testări, iar Ministerul Sănătății anunța doar 29.740. Ce poate să însemne acest lucru? Pentru că nu putem vorbi despre o greșeală în formă continuă la un asemenea nivel. Ne putem gândi la un fel de contabilitate dublă ținută de Ministerul Sănătății? Dar în ce scop? Să arătăm celorlalte țări că la noi se fac testări multe, când, de fapt, nu se fac? Se fac oare atât de multe testări și atunci numărul de cazuri nu mai este chiar atât de mare pe cât se considera? Ce încredere mai putem avea în raportările oficiale? Sunt, oare, reale cifrele cazurilor Covid?”

Eeee, dar nu se poate, propaganda waxxxerristă este corectă, ea lucrează „științific” are „statisticieni” pricepuți, și „profesioniști adevărați” ca Jumară, Cherecheș, Imbri, Ghiță, aRahat, ce naiba.... Ei nu ar minți niciodată, sub nici-o formă. măCiucă, „eroul” și Cuțu, „geniul finanțelor” liberale, sunt chezășia seriozități „liberale”, doar este fapt dovedit.

Ce de ai mai copiat, Jijele! Te-ai scremut ceva, nu gluma! Pacat ca nu te baga nimeni in seama. Caci la voi e simplu: care sunteti cretini, cretin ramaneti, nu mai e nevoie de propaganda ta, oricum. Iar restul oamenilor se pisa pe postarile tale, iti dai seama.
Citat | Raportează către un administrator
Barbu Gh.
-1 #3 Barbu Gh. 07-01-2022 08:37
Citez pe Willy:
Citez pe Barbu Gh.:
Ce mai găsim în presa națională cu referire la felul cum fac rumânașii raportări:
„Our World in Data, cea mai relevantă sursă de date oficiale la nivel mondial, conține informații false la numărul de testări Covid zilnice din România. Și nu vorbim de o eroare de redactare, ci de cu totul și cu totul alte cifre decât cele raportate pe plan intern în țara noastră. Culmea este că singurele date umflate, de peste 10 ori în cele mai multe cazuri, sunt la capitolul testări zilnice, în rest cifrele cazurilor zilnice, ale vaccinărilor și ale deceselor sunt exacte.

De exemplu, în 9 noiembrie 2020, pe Our World in Data (OWID), România apare cu 146.223 teste, în timp ce raportarea internă a Ministerului Sănătății este de 11.445 de teste, în 14 martie 2021 se raportau 150.943 de teste pe OWID, iar în țară doar 20.535, în 5 noiembrie 2021 se înregistrau 444.777 de teste efectuate, iar în raportările Grupului de Informare Strategică erau doar 57.801. Recordul absolut de teste efectuate într-o zi apărut pe Our World in Data a fost atins în 26 noiembrie 2021, cu 482.461 de teste, în timp ce Ministerul Sănătății anunța doar 47.702 teste. Nici în acest an raportările diferite nu au dispărut, astfel că, în 3 ianuarie 2022, pe Our World in Data, apăream cu 71.850 de testări, iar Ministerul Sănătății anunța doar 29.740. Ce poate să însemne acest lucru? Pentru că nu putem vorbi despre o greșeală în formă continuă la un asemenea nivel. Ne putem gândi la un fel de contabilitate dublă ținută de Ministerul Sănătății? Dar în ce scop? Să arătăm celorlalte țări că la noi se fac testări multe, când, de fapt, nu se fac? Se fac oare atât de multe testări și atunci numărul de cazuri nu mai este chiar atât de mare pe cât se considera? Ce încredere mai putem avea în raportările oficiale? Sunt, oare, reale cifrele cazurilor Covid?”

Eeee, dar nu se poate, propaganda waxxxerristă este corectă, ea lucrează „științific” are „statisticieni” pricepuți, și „profesioniști adevărați” ca Jumară, Cherecheș, Imbri, Ghiță, aRahat, ce naiba.... Ei nu ar minți niciodată, sub nici-o formă. măCiucă, „eroul” și Cuțu, „geniul finanțelor” liberale, sunt chezășia seriozități „liberale”, doar este fapt dovedit.

...........................


Boschetareee... . prăpădituleee.. .. cât este ceasul? 00:33? Norocul boschetarilor ca tine că nu este ger afară, că te lua dreaqu. Și ce lătrău de prin boscheți mai găseau waxxxeeerrroiii să laude dozele.

Boschetar prăpădit ce ești!

Zi, aurolacule, când ai fost injectat?
Ai carnetul de injectări, ca o cotarlă cuminte și silitoare?
Unde ai fost injectat?

Răspunde, boschete!
Citat | Raportează către un administrator

Adaugă comentariu


ATENŢIE
Dacă te înregistrezi pe mytex.ro, comentariile tale vor fi publicate automat și chiar poți scrie propriile articole!
Sau folosește o adresă de mail validă pentru publicare automată după 3 comentarii aprobate.



 

Meteo

 
MyTex - Stiri Online Brasov

Poza zilei

 
husqvarna

Citește ziarul

Radio TexFm


Curs BNR

Vi, 20 Mai 2022
Euro   Euro   EUR   4.9477   Creștere
Dolarul american   Dolarul american   USD   4.6725   Scădere
Lira sterlină   Lira sterlină   GBP   5.8325   Scădere
Francul elveţian   Francul elveţian   CHF   4.8048   Scădere
Leul moldovenesc   Leul moldovenesc   MDL   0.2453   Scădere
Dolarul canadian   Dolarul canadian   CAD   3.6568   Scădere
Leva bulgărească   Leva bulgărească   BGN   2.5297   Creștere
Forinţi maghiari   Forinţi maghiari   HUF   128.6400   Creștere
Anunturi MyTEX

Ar trebui relaxate sancțiunile împotriva Rusiei pentru a se preveni o criză alimentară severă?

Cele mai citite

                   
Noutăți
 


Abonează-te la newsletter